آکورا MDX در مقابل لکسوس RX: مقایسه 2 کراس اوور لوکس

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، آکورا تعداد زیادی ویژگی راحتی را به صورت استاندارد در MDX ارائه می دهد.

آکورا MDX در مقابل لکسوس RX: مقایسه 2 کراس اوور لوکس

وبلاگ بازسازی ساختمان - آکورا MDX و لکسوس RX دو کراس اوور لوکس هستند؛ MDX در سال 2001 و RX فقط چند سال قبل از آن در سال 1999 معرفی شدند.

هر دو کراس اوور به دلیل ارائه قابلیت اطمینان و راحتی نرم و دلپذیری که خریداران لوکس در پی آن هستند، به خوبی شناخته شده اند. هر دو CUV به عنوان مدل های معمولی بنزینی و نسخه های هیبریدی در دسترس هستند؛ اگرچه MDX به صورت استاندارد با ردیف سوم عرضه می شود، اما RX اکنون در نسخه شاسی بلند موجود است که ردیف جایگاه های اضافی را نیز ارائه می کند، بنابراین این دو، با جایگاه های یکسان عرضه می شوند.

سال گذشته، MDX توانست 51 هزار و 512 دستگاه در آمریکا بفروشند، اما RX توانست 118 هزار و 547 بفروشد که تفاوت بسیار زیادی دارد.

لکسوس مورد بحث، مدل هیبریدی RX450h است. این نسخه راحت، قابل اعتماد و کم مصرف است. در مقابل آکورا MDX را با پیشرانه هیبریدی عرضه نمی کند؛ اگرچه یک موتور 3.0 لیتری V6 با قدرت 355 اسب بخار و حداکثر گشتاور 354 پوند فوت از نظر فنی بخشی از خط تولید است، اما فقط برای تیپ S در نظر گرفته شده است.

نسخه های معمولی این خودرو تنها با موتور 3.5 لیتری V6 موجود است که 290 اسب بخار قدرت و 267 پوند فوت گشتاور تولید می کند. هر دو موتور از گیربکس 10 سرعته اتوماتیک استفاده می کنند؛ درست مانند MDX، لکسوس RX نیز از یک موتور استفاده می کند، اما بر خلاف MDX، یک گزینه هیبریدی و حتی دو حالت مجزا و هماهنگ با موتور بنزین سوز معمولی ارائه می دهد.

موتور 3.5 لیتری V6 حداکثر 295 اسب بخار قدرت و 268 پوند فوت حداکثر گشتاور در تریم های 350 تولید می کند. این موتور با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک ارائه می شود و در دو حالت جلو و چهار چرخ متحرک موجود است.

با اضافه کردن پکیج F-Sport به RX ، این خودرو دارای سیستم تعلیق کراس اوور می شود که باعث می شود این خودرو شیک و لوکس به نظر آید؛ پکیج F-Sport دارای سیستم تعلیق اسپورت تر به همراه چرخ های بزرگ تر است که ممکن است هندلینگ را بهبود بخشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آکورا MDX در مقابل لکسوس RX: مقایسه 2 کراس اوور لوکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آکورا MDX در مقابل لکسوس RX: مقایسه 2 کراس اوور لوکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید