اختصاص 100 میلیارد ریال برای ایمن سازی راه شامکان خراسان رضوی

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سبزوار و ششتمد گفت: 100 میلیارد ریال برای ایمن سازی راه بخش شامکان در برابر سیلاب اختصاص یافته است.

اختصاص 100 میلیارد ریال برای ایمن سازی راه شامکان خراسان رضوی

حسن عابدی پور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سبزوار و ششتمد گفت: 100 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی برای ایمن سازی راه ارتباطی بخش شامکان از توابع ششتمد در برابر سیلاب اختصاص یافته است.

او اضافه نمود: در مسیر ارتباطی بخش شامکان یک نقطه جدی حادثه خیز ناشی از وقوع سیل وجود دارد که عملیات ساخت پل در این مسیر شروع شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سبزوار و ششتمد ادامه داد: همه ساله بر اثر بارندگی شدید و طغیانی شدن رودخانه، رفت و آمد روستاییان منطقه شامکان به شهرستان های سبزوار و ششتمد دچار مشکل می گردد که به همین دلیل عملیات ساخت یک پل بزرگ 13 دهنه ای با ارتفاع 4.5 متری بر این رودخانه شروع شده که در 2 سال به انتها می رسد.

عابدی پور بیان نمود: بارش شدید باران و به راه افتادن سیلاب علاوه بر بستن بعضی راه های ارتباطی روستا های بخش شامکان در ششتمد، به تاسیسات زیربنایی، مسکونی و کشاورزی منطقه نیز خسارت وارد می نماید.

او توضیح داد: بعلاوه بعضی راه های ارتباطی روستایی بخش شامکان برای تردد ساکنان آن منطقه ها به مرکز بخش و نیز مرکز شهرستان مطلوب نیست که این موضوع هم مورد توجه قرار گرفته است.

وبلاگ بازسازی ساختمان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اختصاص 100 میلیارد ریال برای ایمن سازی راه شامکان خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 100 میلیارد ریال برای ایمن سازی راه شامکان خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید