استقلال در چه صورت از پرسپولیس عبور می نماید؟

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر، تیم های استقلال و فولاد به مصاف هم می روند که شرایط جدولی امتیازات این بازی را برای هر دو تیم بالای جدولی مهم و حائز اهمیت نموده است.

استقلال در چه صورت از پرسپولیس عبور می نماید؟

استقلال در انتها هفته هفتم و پس از پیروزی با ارزش خارج از خانه مقابل گل گهر 14 امتیازی شد تا به لطف شکست خانگی پرسپولیس مقابل تراکتور با این تیم هم امتیازی شده و تنها به علت یک تفاضل گل کمتر صدر جدول را از دست بدهد.

این بازی و این هفته فرصت خوبی را برای آبی پوشان جهت رسیدن به صدر جدول ایجاد نموده است و آن ها حداقل می توانند برای یک شب صدر جدول را در اختیار گرفته و در صورتی که شانس کمک شان کند، می توانند این صدرنشینی را تثبیت نمایند.

آبی پوشان که در غیاب ساپینتو وارد این بازی می شوند، حتی در صورت کسب تساوی مقابل فولاد هم به صدر جدول صعود می نمایند و تنها شکست خانگی مقابل سرخ پوشان اهواز است که مانع از حضورشان در صدر جدول می گردد.

در صورتی که استقلال پیروز به شکست دادن فولاد در استادیوم خانگی اش گردد و پرسپولیس در اصفهان امتیازی از دست بدهد، صدرنشینی آبی های مرکز در هفته هشتم تثبیت می گردد. حتی در صورت تساوی آن ها مقابل فولاد، باز هم در صورت شکست خوردن پرسپولیس در اصفهان این اتفاق برای استقلالی ها خواهد افتاد.

ملاقات تیم های استقلال و فولاد از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر ساعت 17 امروز آدینه 15 مهر در استادیوم آزادی برگزار می گردد.

منبع: فرارو

به "استقلال در چه صورت از پرسپولیس عبور می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال در چه صورت از پرسپولیس عبور می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید