اعضای اوپک پلاس با افزایش تدریجی عرضه نفت موافقت کردند

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، وزیران نفت و انرژی اوپک پلاس با افزایش تدریجی افزایش فراوری برای ماه های مه، ژوئن و ژوئیه سال 2021 میلادی موافقت کردند.

اعضای اوپک پلاس با افزایش تدریجی عرضه نفت موافقت کردند

به گزارش خبرنگار شانا، 23 فراوریکننده عضو و غیرعضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) موسوم به اوپک پلاس امروز (پنجشنبه، 12 فروردین ماه) در پانزدهمین نشست وزیران نفت و انرژی این ائتلاف به وسیله ویدئو کنفرانس با افزایش فراوری روزانه 350 هزار بشکه ای فراوری برای ماه مه، 350 هزار بشکه ای برای ماه ژوئن و 450 هزار بشکه ای برای ماه ژوئیه موافقت کردند.

بر اساس این تصمیم، مقدار کاهش فراوری اعضای اوپک پلاس در ماه مه 2021 به 6 میلیون و 550، در ماه ژوئن امسال به 6 میلیون و 200 هزار بشکه و در ماه ژوئیه امسال میلای به 5 میلیون و 750 هزار بشکه در روز می رسد.

در نشست امروز اعلام شد کاهش داوطلبانه روزانه یک میلیون بشکه ای عربستان به صورت تدریجی در سه ماه مه، ژوئن و ژوئیه به ترتیب 250 هزار بشکه در روز، 350 هزار بشکه در روز و 400 هزار بشکه در روز وارد بازار می گردد و در ماه ژوئیه رقم کاهش داوطلبانه فراوری این کشور به صفر خواهد رسید.

اعضای اوپک پلاس همچنین در این نشست تصمیم گرفتند نشست وزارتی ماه آوریل این ائتلاف 29 آوریل (نهم اردیبهشت ماه) و نشست کمیته وزارتی نظارت بر توافق کشورهای عضو و غیرعضو اوپک پلاس (JMMC) 27 آوریل (هفتم اردیبهشت ماه) برای آنالیز تازه ترین تحولات برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "اعضای اوپک پلاس با افزایش تدریجی عرضه نفت موافقت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای اوپک پلاس با افزایش تدریجی عرضه نفت موافقت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید