تأثیر مثبت برگزاری لیگ در چرخه انتخابی تیم ملی کشتی

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، پس از نشست نمایندگان تیم های راه یافته به مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور که با حضور علیرضا دبیر رئیس، حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی برگزار گردید، حاضرین به توافق رسیدند تا رقابت های نیمه نهایی لیگ برتر صبح روز پنجشنبه 11 آذرماه و رقابت های رده بندی و فینال نیز عصر همان روز در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار گردد.

تأثیر مثبت برگزاری لیگ در چرخه انتخابی تیم ملی کشتی

بدین ترتیب ابتدا تیم های فولادین ذوب آمل و امیدهای لرستان و سپس تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و سیناصنعت ایذه در مرحله نیمه نهایی به میدان می فرایند و تیم های برنده نیز راهی ملاقات فینال و تیم های بازنده نیز راهی ملاقات رده بندی خواهند شد.

به همین دلیل حسن حسین زاده سرمربی تیم فولادین ذوب آمل که تیمش به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی صعود نموده گفت: لیگ هم از لحاظ اقتصادی و از لحاظ رشد استعداد کشتی گیران ضروری است و آنهایی که نمی توانند به تورنمنت ها بفرایند، در این مسابقات فرصت این را دارند که خود را نشان دهند.

مربی اسبق تیم کشتی فرنگی جوانان توضیح داد: این هنر فدراسیون است که لیگ را دوباره به راه انداخت. بعد از مدت ها لیگی داریم که در کشتی فرنگی 16 تیم حاضر می شوند و در این شرایط سخت کرونایی فدراسیون به خوبی لیگ را برگزار کرد.

وی اضافه نمود: کاش شرایط طوری بود که لیگ در مدت زمان بیشتری برگزار می شد. در این زمان کم، کار مربیان سخت تر شده چون باید کشتی گیر را در زمان کوتاهی در برترین شرایط ایده آل نگه دارد.

حسین زاده در انتها گفت: به علت برگزاری مسابقات ارتش های دنیا و امیدهای دنیا تمامی کشتی گیران خود را در اختیار نداشتیم اما با توجه به برگزاری این پیکارها مطمئناً در فینال می توانیم از تمامی مهره ها استفاده نموده و قهرمان لیگ شویم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تأثیر مثبت برگزاری لیگ در چرخه انتخابی تیم ملی کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأثیر مثبت برگزاری لیگ در چرخه انتخابی تیم ملی کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید