تیم ملی در یک تلاطم پیچیده تاریخی واقع شده است ، وظیفه همه ما دمیدن شوق پیروزی است

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، رئیس فدراسیون فوتبال ایران پس از حضور در بحرین گفت: تیم ملی کشورمان از لحاظ موقعیت فعلی در یک تلاطم پیچیده تاریخی قرار گرفته است.

تیم ملی در یک تلاطم پیچیده تاریخی واقع شده است ، وظیفه همه ما دمیدن شوق پیروزی است

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال در بدو ورودش به بحرین گفت: فدراسیون فراجناحی و فراتر از سیاست است و صرفا در جهت منافع ملی گام بر می دارد. ما از هرگونه رفتار جانبدارانه پرهیز نموده و برای شادی ملت عزیز ایران کوشش می کنیم. در واقع همه این موارد را در کنار وظایف مدیریتی خود برعهده داریم.

وی ادامه داد: فدراسیون الهام بخش وحدت ملی و وحدت آفرینی است. بر همین اساس توکل ما به خداوند بوده و توسل ما به مقربین الهی و دعای خیر مردم است. انگیزه بالای بازیکنان تیم ملی برای شادی قلب مردم مثال زدنی است.

رئیس فدراسیون فوتبال اضافه نمود: تیم ملی از لحاظ موقعیت فعلی در یک تلاطم پیچیده تاریخی واقع شده است. فوتبال ایران تا به حال در چنین شرایط سخت و دشواری هم از بعد مسائل داخلی و هم ابعاد بین المللی نبوده است. فصل حاضر فصل عبور از بحران بوده و رویکرد فدراسیون تعاملی و هم افزایی است.

عزیزی خادم تاکید نمود: یک ایران، یک ملت، یک هدف؛ تیم ملی محبوب در ایران و سربلند در آسیا بوده و عبور از روزمرگی و موفقیت های موقتی، دستیابی به مرحله موفقیت های پایدار و مستمر از اهداف عظیم ما است.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، وی خطاب به اعضای کاروان تیم ملی فوتبال کشورمان مطرح نمود: وظیفه همه ما دمیدن شوق پیروزی و امیدآفرینی است. فدراسیون فوتبال مملو از انگیزه بوده و واقع گرا و عملگرا است. حرکت در راستا درست با برنامه ریزی مناسب از مهمترین برنامه هایمان است که به آن می پردازیم. بعد از بازی ها، درباره مسائل، چالش ها و مسائل حقوقی به تفصیل با مردم عزیز کشورم صحبت می کنیم.

منبع: جام جم آنلاین

به "تیم ملی در یک تلاطم پیچیده تاریخی واقع شده است ، وظیفه همه ما دمیدن شوق پیروزی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی در یک تلاطم پیچیده تاریخی واقع شده است ، وظیفه همه ما دمیدن شوق پیروزی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید