جلالی: لیگ تعطیل گردد، چه کسی مسئولیت تصمیمات سخت را به عهده می گیرد؟

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان تأکید کرد که تعطیلی مسابقات لیگ برتر و نیمه کاره ماندن مسابقات نمی تواند تصمیم درستی باشد.

جلالی: لیگ تعطیل گردد، چه کسی مسئولیت تصمیمات سخت را به عهده می گیرد؟

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان به نقل از تسنیم ،مجید جلالی در ارتباط با شرایط فعلی بازیکنان گل گهر در تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال عنوان نمود: بازیکنان ما طبق برنامه ای که برای آنها در نظر می گیریم تمرین می نمایند و سعی ما این است که تمرینات را هم تغییر دهیم. بازیکنان تا جایی که می توانند کوشش می نمایند تا خودشان را آماده نگه دارند. در حال حاضر هم چاره ای نیست و باید منتظر ماند تا ببینیم شرایط چگونه پیش خواهد رفت. این شرایط در بیشتر کشورها وجود دارد و خیلی از لیگ های جهان هم شرایط مبهمی دارند.

وی در خصوص اینکه آیا موافق تعطیلی مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال ایران و نیمه کاره ماندن مسابقات است، گفت: این موضوع باید به عنوان آخرین راه در نظر گرفته گردد و من معتقدم که نباید به تعطیلی بازی ها و نیمه کاره ماندن مسابقات فکر کنیم. همه تیم ها دوست دارند بازی نمایند و به هدف هایشان برسند، اگر بازی ها ادامه پیدا کند بهتر است مگر اینکه شرایط طور دیگری جلو برود.

سرمربی گل گهر اظهار داشت: تعطیلی مسابقات لیگ برتر تصمیم راحتی نیست. اگر چنین اتفاقاتی رخ دهد، طبیعتاً در ادامه باید تصمیمات سخت تری هم گرفته گردد. خیلی ها دوست دارند تکلیف قهرمان، سقوط نماینده ها، سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و... تعیین گردد، در این شرایط و با این چالش های پیش ِرو اگر لیگ تعطیل گردد، چه کسی مسئولیت تصمیمات سخت را به عهده می گیرد؟ امیدوارم به زودی شرایط برگزاری مسابقات مهیا گردد تا بازی های این فصل به سرانجام برسد.

جلالی در خصوص اینکه چند باشگاه لیگ رجحان از جمله گل گهر به صورت رسمی از فدراسیون خواسته اند که لیگ سال جاری به صورت کامل لغو گردد، گفت: من در جریان این موضوع قرار ندارم، اتفاقاً من در سیرجان هستم و روز گذشته هم در باشگاه بودم. خودمان را آماده آغاز لیگ می کنیم و منتظر تصمیم سازمان لیگ برای ازسرگیری تمرینات هستیم. باشگاه هم در خصوص این موضوع که عنوان نمودید صحبتی با من انجام نداده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "جلالی: لیگ تعطیل گردد، چه کسی مسئولیت تصمیمات سخت را به عهده می گیرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلالی: لیگ تعطیل گردد، چه کسی مسئولیت تصمیمات سخت را به عهده می گیرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید