برطرف مشکل زمین هیأت تنیس استان مرکزی در اولویت قرار بگیرد

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، داود عزیزی در حاشیه مجمع عمومی سالیانه هیأت تنیس استان مرکزی در تبادل نظر با خبرنگاران، با انتقاد از فرآیند اجرایی اجاره اماکن ورزشی تاکید نمود: نمی توان انتظار داشت رشته تنیس در ابعاد همگانی رشد و توسعه یابد در حالی که هیأت های استانی از زمین اختصاصی برخوردار نیستند.

برطرف مشکل زمین هیأت تنیس استان مرکزی در اولویت قرار بگیرد

وی با انتقاد از اجاره زمین های تنیس به بخش خصوصی اظهار کرد: اهمیت برخورداری از زمین های اختصاصی برای هیأت های تنیس استانی باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس فدراسیون تنیس گفت: تنیس رشته مهیج و مفرحی است که در تصور عمومی، زمینه رو آوردن به آن، بیشتر برای اقشار مرفه جامعه فراهم شده است و برای برون رفت از شرایط کنونی هم هیچ راهی جز برخورداری از سخت افزارهای این رشته که همانا زمین تنیس است، نداریم و برای شکستن تابوی تنیس برای قشر مرفه جامعه باید به سمت برخوردار شدن از زمین تنیس رفت.

داود عزیزی ادامه داد: زمانی که ماده 88 برای اجاره اماکن ورزشی نوشته می شد به دلیل مسئولیتی که داشتم به صورت مستقیم در جریان کامل آن قرار گرفتم به همین دلیل تاکید می کنم که این ماده نباید عامل بازدارنده ای برای هیأت های استانی در زمینه برخوردار شدن از زمین های تنیس باشد چرا که به صراحت در قانون آمده است که اماکن مازاد به بخش خصوصی واگذار شوند.

وی تأکید کرد: وقتی هیأت ورزشی یک مکان تخصصی احتیاج دارد نباید زمین تنیس را در سامانه ستاد قرار داد و در مزایده هیأت استان را به جنگ بخش خصوصی فرستاد بلکه باید زمین را با ترک تشریفات به هیأت ها واگذار کرد.

رئیس فدراسیون گفت: زمانی که به هر دلیلی اماکن ورزشی را برای اجاره وارد سامانه ستاد مَی کنیم، فرصت همگانی را از هیأت می گیریم و فعالیت های قهرمانی آنها هم به مخاطره می افتد این در حالی استکه مدیران کل ورزش و جوانان استان ها، در چنین شرایطی می توانند با استفاده از ترک تشریفات، مشکل زمین را حل نمایند.

داود عزیزی با بیان اینکه استان مرکزی به دلیل بهره مندی از شاخصه های صنعتی می تواند در توسعه این رشته، نقش آفرینی موثرتری داشته باشد اظهار کرد: امیدوارم مشکل زمین هیأت تنیس استان مرکزی حل گردد تا بتوانند با بهره گیری از ظرفیت موجود توسعه و تعالی این رشته را رقم بزنند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برطرف مشکل زمین هیأت تنیس استان مرکزی در اولویت قرار بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف مشکل زمین هیأت تنیس استان مرکزی در اولویت قرار بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید