سند مهم استقلالی ها علیه استراماچونی

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، استقلال با استرا 7 برد در لیگ و 2 برد مقابل فجرسپاسی و گل ریحان در جام حذفی کسب کرد و البته 2 باخت هم داشت (مقابل ماشین سازی و پرسپولیس)، حالا حساب کنید با غرامت 1/345 میلیون یورویی هر برد آبی ها با او چقدر آب خورده است. البته استرا مربی خوبی بود ولی باز هم ضعف مدیریت و قراردادهای عجیب بستن باعث شد او برود و حالا کوهی از بدهی برای استقلال باقی بماند. نکته اینجاست که استرا تا سرانجام لیگ بیستم با مربی ایتالیایی قرارداد داشت و باید تمام پول او را بدهد آن هم در حالی که قبلاً هم روی هم رفته چیزی حدود 400 هزار یورو به او داده بود. نکته اینجاست که اگر استراماچونی در این فاصله تیم پیدا کند، مبلغ قراردادش با تیم جدید از غرامتش کم می گردد. مثلاً اگر او با تیم جدید قرارداد 700 هزار یورویی ببندد این 700 هزار یورو از 1.345 میلیون یورو کسر خواهد شد. در واقع استقلالی ها باید دعا نمایند که استرا تیم پیدا کند چون در آن صورت کلی به سود تیم شان می گردد.

سند مهم استقلالی ها علیه استراماچونی

استراماچونی ماه هاست که از ایران رفته ولی هنوز تیم پیدا نکرده! این هم جزو عجایب ماجرای او و استقلال است. روزی احمد سعادتمند در تلویزیون می گفت اگر استرا برگردد ما یک میلیون یورو سود می کنیم که احتمالاً منظورش همین غرامت 1.345 میلیون یورویی بود چون در آن صورت (البته اگر می آمد) این غرامت را نمی گرفت و نهایتاً پول قراردادش را می خواست که البته بازهم برخلاف ادعای سعادتمند یک میلیون یورو به نفع استقلال نمی شد.

استقلالی ها می خواهند بابت رأی فیفا و غرامت 1.345 میلیون یورویی شکایت نمایند و البته امیدوارند که اتفاقات خوبی رخ دهد. دلیل آنها این است که آنها دو دست نوشته از استراماچونی دارند که نشان می دهد او خواهان کاهش مبلغ قراردادش شده بود به این دلیل که در نامه ای دیگر به خاطر بعضی مسائل حاشیه ای خواسته بود قرارداد 2 ساله اش یک ساله گردد! این دو دست نوشته استقلالی ها را امیدوار می نماید ولی به هر حال باید دید فیفا در نهایت چه حکمی می دهد و آیا طبق روال بسیاری از پرونده ها، دوباره کار به دادگاه CAS می کشد یا نه؟

آنچه مسلم است اینکه در این ماجرا احتمال برنده شدن استقلال کم است ولی آنها کوشش خود را انجام می دهند تا حداقل 15، 20 درصد از غرامت 1.345 میلیون یورویی را کم نمایند.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "سند مهم استقلالی ها علیه استراماچونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سند مهم استقلالی ها علیه استراماچونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید