فوتبال هجومی استقلال حریفان را به وحشت انداخته است

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، مهدی فنونی زاده در تبادل نظر با خبرنگاران در خصوص عملکرد آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال در دو ملاقات قبل در تمام پست ها بدون نقص بازی نموده است. اگر چه آبی ها در برابر الاهلی دو گل دریافت کردند اما یکی از آنها از روی نقطه پنالتی بوده است. برای استقلال که در مقطعی خط دفاعش عملکرد قابل قبولی نداشت حالا شرایط تغییر نموده و در تمام خطوط روز به روز بهتر می شوند. از درون دروازه که مظاهری قرار گرفته تا خط حمله که 3 مهاجم خطرناک حضور دارند و هر سه تشنه گلزنی برای حریفان هستند.

فوتبال هجومی استقلال حریفان را به وحشت انداخته است

هافبک سابق استقلال در پاسخ به این پرسش که بهترین بازیکنان استقلال در دو ملاقات اخیر چه کسانی بوده اند گفت: به نظر من همه بازیکنان بهترین بوده اند. نفرات استقلال جنگیدند، دویدند. در مواقع لازم مهاجمان به خط دفاع یاری کردند تا استقلال بتواند برنده از زمین خارج گردد اما در این دو ملاقات ریگی، اسماعیلی و قائدی از بهترین ها بودند و اعتقاد دارم استقلال با این روندی که پیش گرفته می تواند به قهرمانی دست پیدا کند.

وی در خصوص تقابل علی کریمی و هافبک های استقلال گفت: به نظرم جنگ اصلی در میانه میدان خواهد بود. هر تیمی که بتواند میانه زمین را از آن خود کند برنده این بازی خواهد بود. علی کریمی در روزهای حضورش در استقلال عالی بازی می کرد اما حالا باید در برابر هم بازی های سابقش به میدان برود. جدال اسماعیلی و کریمی دیدنی خواهد بود و امیدوارم برنده این جدال، اسماعیلی باشد.

فنونی زاده در خصوص شرایط الدحیل هم اضافه کرد: الدحیل یک تیم کاملا تاکتیک پذیر است. این تیم از بازیکنان خوبی سود می برد و فوتبال خوبی را به نمایش می گذارد. الدحیل در حال حاضر 4 امتیازی است و به طور حتم می خواهد برنده این ملاقات گردد تا در خاتمه دور رفت، صدرنشین گردد و استقلال هم به دنبال این است تا بتواند با پیروزی برابر الدحیل، فاصله خودش را این تیم را به 5 امتیاز برساند. بنابراین باید شاهد یک جدال جذاب و دیدنی از دو تیم باشیم.

هافبک سابق استقلال در خصوص عملکرد کادر فنی آبی پوشان هم گفت: کادر فنی استقلال نشان داد که از درایت خوبی برخوردار است. تعیین است که آنها وقت زیادی برای بررسی حریفان می گذارند و بر اساس بررسی، نفرات را به زمین می فرستند. یکی از محاسن این روزهای استقلال شرایط بدنی این تیم است که باید از دکتر نوشادی مربی بدنساز تیم تشکر کنیم که توانسته است شرایط بدنی بازیکنان را به فرم ایده آل رسانده و می بینیم که بازیکنان تا خاتمه 90 دقیقه می جنگند و پا پس نمی کشند.

فنونی زاده در خاتمه اظهار داشت: امیدوارم هر 4 تیم ایرانی بتوانند به مرحله بعد صعود نمایند. اگر چه شاید در مراحل بعدی در هر سه قرعه به یکدیگر برخورد نمایند اما صعود آنها به مراحل بعد می تواند باعث سربلندی فوتبال ایران باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فوتبال هجومی استقلال حریفان را به وحشت انداخته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال هجومی استقلال حریفان را به وحشت انداخته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید