مدرن وارفر 2 هم مثل اورواچ برای بازی کردن احتیاج به شماره موبایل دارد

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، چندی پیش اعلام شد که ساخت اکانت بتل نت (Battle.net) نیازمند شماره تلفن همراه خواهد بود. به همین علت عناوینی مثل اورواچ 2 (Overwatch 2) نیازمند شماره تلفن همراه برای تجربه بودند. در ابتدا نیز این قاعده مستثنی نداشت. حال طبق چیزی که اخیراً اعلام شده بلیزارد تصمیم گرفته تا کمی با کاربران قدیمی سیستم بتل نت کنار بیاید.

مدرن وارفر 2 هم مثل اورواچ برای بازی کردن احتیاج به شماره موبایل دارد

سیستم بتل نت سیستم گسترده ای میان عناوین اکتیویژن و بلیزارد است. به همین علت اگر اورواچ 2 احتیاج به شماره تلفن همراه داشته باشد، بازی های ندای وظیفه (Call of Duty) نیز به این مورد احتیاج خواهد داشت. پس اینطور که به نظر می رسد کاربران بازی جنگاوری مدرن 2 (Modern Warfare 2) برای تجربه این بازی احتیاجمند شماره موبایل خواهند بود.

بلیزارد در یک بیانیه گفت که افزودن شماره موبایل در دنیای امروزی مشکل چندانی ندارد. این موضوع هم کاملاً منطقی است. مشکل اینجاست که برای سیستم پیامک بلیزارد و اکتیویژن باید اپراتور شما تعریف شده باشد. به همین علت بسیاری از افراد برای استفاده از این سیستم با مشکل روبرو شدند. به همین علت است که این شرکت در حال از دست دادن کاربران زیادی است.

هدف اکتیویژن و بلیزارد از اینکار جلوگیری از ساخت اکانت های تقلبی برای افراد متقلب است. به همین علت یک فرد نمی تواند چندین اکانت مختلف داشته و احتیاجمند شماره تلفن معتبر است. این موضوع در عناوینی مثل ندای وظیفه که تعداد افراد متقلب در آن به شدت زیاد است، می تواند رویکرد مؤثری باشد.

بلیزارد چندی پیش در این قانون خود یک تغییر ایجاد کرد. به این شکل که کاربران قدیمی بتل نت، یعنی افرادی که بیش از 1 سال دارای اکانت بتل نت هستند، می توانند بدون احتیاج به شماره تلفن همراه بازی ها را تجربه نمایند. با این حال ساخت یک اکانت تازه احتیاجمند شماره تلفن همراه بوده و باید در ساخت اکانت وارد گردد.

حال این ماجرا برای عناوین ندای وظیفه اهمیت بیشتری دارد. به علت اینکه این بازی ها هواداران بسیار زیادی در دنیای گیمینگ داشته و محدود شدن آن ها ضربه شدیدی به اکتیویژن وارد خواهد نمود. نکته مثبت اینجاست که کمتر کسی در دنیای گیمینگ وجود دارد که اکانت بتل نت نداشته باشد. پس این محدودیت برای تعداد زیادی از کاربران مسئله ای ایجاد نخواهد نمود.

با این حال اگر از افرادی هستید که به تازگی قصد تجربه بازی های اکتیویژن را دارید، امکان دارد که نتوانید از شماره تلفن همراه خود بهره ببرید. با این حال ارزش امتحان کردن را دارد. پس پیشنهاد ما این است که قبل از خرید بازی جنگاوری مدرن 2 کوشش کنید یک اکانت بتل نت بسازید. اگر مسئله ای در آن وجود نداشت سپس به خرید این بازی اقدام کنید.

بازی جنگاوری مدرن 2 در تاریخ 6 آبان برای کنسول های نسل 8 و 9 به همراه کامپیوتر عرضه خواهد شد. افراد زیادی منتظر این بازی بوده و به همین علت عملکرد آن برای اکتیویژن اهمیت به شدت زیادی دارد.

منبع: VideoGamesChronicle.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "مدرن وارفر 2 هم مثل اورواچ برای بازی کردن احتیاج به شماره موبایل دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدرن وارفر 2 هم مثل اورواچ برای بازی کردن احتیاج به شماره موبایل دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید