مسافران به جاده های هراز، چالوس و آزادراه تهران شمال نروند

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، تهران (پانا) - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از مسافران خواست تا اطلاع ثانوی از محورهای هراز، چالوس و تهران-شمال تردد نکرده و برای تردد از محور فیروزکوه استفاده نمایند.

مسافران به جاده های هراز، چالوس و آزادراه تهران شمال نروند

به گزارش مهر، عادل مصدقی درباره انسداد محورهای اطراف تهران اظهار کرد: جاده های هراز و چالوس و آزادراه تهران-شمال حجم ترافیک سنگینی دارند و مسافران از محور فیروزکوه تردد می نمایند.

وی اضافه نمود: در محدوده راه های استان تهران مسئله ای نداریم و مشکل اصلی در محدوده پلور و حوزه راه های استان مازندران است که سبب شده ترافیک پرحجمی در جاده های چالوس و هراز ایجاد گردد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران ادامه داد: دوربرگردان دوراهی مهرآباد به رودهن، محدوده دانشگاه آزاد رودهن بسته شده تا مردم به سمت هراز نروند و مستقیم از محور دماوند و فیروزکوه تردد نمایند.

مصدقی گفت: انتهای بزرگراه آزادگان، اول عوارضی آزادراه تهران-شمال مسدود شده و مسافران به آزادراه تهران- شمال نروند.

وی اعلام نمود: توفان بعدازظهر امروز و بارش برف در جاده چالوس سبب مسدود شدن این محور شده است.

مصدقی تأکید کرد: فعلاً منتظریم تا جهت از ترافیک تخلیه شده و سپس بازگشایی گردد. از مردم بخواهیم به محورهای هراز و چالوس نروند چون در منطقه ها کوهستانی قرار دارند و بارش برف و تگرگ و کولاک برای ساعات پایانی امشب پیش بینی شده که ریسک تردد از این محور را بالا برده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "مسافران به جاده های هراز، چالوس و آزادراه تهران شمال نروند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسافران به جاده های هراز، چالوس و آزادراه تهران شمال نروند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید