چشم انداز ای خارق العاده از هلال زمین ، تصویری که آپولو 15 ثبت کرد

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، تماشای هلال زمین بر فراز افق ماه چیزی بود که در طول ماموریت فرود آپولو 15 روی ماه به ثبت رسید.

چشم انداز ای خارق العاده از هلال زمین ، تصویری که آپولو 15 ثبت کرد

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان و به نقل از سایت ناسا، آپولو 15 از مرکز فضایی کندی در 26 ژوئیه 1971 به وسیله یک پرتابگر ساترن 5 به فضا پرتاب شد.

خدمه ای متشکل از سه فضانورد: دیوید آر اسکات، فرمانده مأموریت، جیمز بی اروین، خلبان ماژول قمری و آلفرد ام وردن، خلبان ماژول فرمان.

آپولو 15 که برای اکتشاف ماه در دوره های طولانی تر، برد بیشتر و با ابزارهای بهتر به منظور جمع آوری داده های علمی نسبت به قبل طراحی شده بود، شامل معرفی یک وسیله نقلیه ماهگرد 40 میلیون دلاری (LRV) بود که به حداکثر سرعت 16 کیلومتر در ساعت می رسید.

ماموریت فرود موفقیت آمیز آپولو 15 بر روی ماه اولین مورد از یک سری از سه ماموریت پیشرفته ای محسوب می شد که برای برنامه آپولو برنامه ریزی شده بود.

اهداف علمی اولیه مشاهده سطح ماه، آنالیز و نمونه برداری از مواد و ویژگی های سطحی در یک منطقه از پیش انتخاب شده در منطقه هادلی-آپنین، راه اندازی و فعال کردن آزمایش های سطحی و انجام آزمایش های حین پرواز و کارهای عکاسی از مدار ماه بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "چشم انداز ای خارق العاده از هلال زمین ، تصویری که آپولو 15 ثبت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشم انداز ای خارق العاده از هلال زمین ، تصویری که آپولو 15 ثبت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید