نظام مسئله یابی در 7 ناحیه استقرار می یابد ، بهره مندی از رویکردهای خلاقانه و استخراج نقاط ضعف و قوت

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، شهردار منطقه18 از استقرار نظام مسئله یابی در نواحی 7گانه برای تسریع در حل مسائل و مسائل شهروندان در موضوعات و خدمات مختلف اطلاع داد.

نظام مسئله یابی در 7 ناحیه استقرار می یابد ، بهره مندی از رویکردهای خلاقانه و استخراج نقاط ضعف و قوت

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، شهردار منطقه18 با بیان اینکه شهرداری در دوره نو خدمت رسانی خود در مسیر ایجاد سازوکار مناسب برای بهرمندی مستمر و هدفمند از خرد جمعی با هدف فراوری دانش و در راستای حل مسائل و چالش های حال و آینده اقداماتی اساسی را در دستور کار قرار داده که نمونه آن اجرای طرح خدمت در منطقه ها به ابتکار شهردار تهران است، افزود: در این زمینه و در راستای اهداف طرح خدمت، نظام مسئله یابی و شناسایی مسائل اساسی ساکنان شهر و محله به عنوان یکی از مهم ترین برنامه ها مورد توجه قرار گرفته است.

محمدجواد خسروی اضافه نمود: نظام مسئله یابی در محله ها در چارچوب نگاهی نظام مند به توسعه شهری و مسیر کلیدی در زمینه دستیابی به توسعه پایدار شهر تهران به وجود می آید. مسیر اول مبتنی بر ایده ها، نظریه هاست و درواقع رویکردهای خلاقانه ای است که از فکر و دیدگاه شهروندان، کارشناسان و مسئولان حاصل می گردد یا بر اساس تجربه دیگران در مسیر توسعه به دست می آید و مسیر دوم مبتنی بر شناسایی مسائل و مسائل حال و آینده شهروندان است که بر اساس شناخت نقاط ضعف و تهدیدهای موجود قابل استخراج و تحلیل است.

او ادامه داد: بر این اساس، نظام مسئله یابی و شناسایی مسائل موجود در شهر و محله به عنوان یکی از ورودی های پراهمیت توسعه شهری در ترسیم مسیر آینده شهر تهران نقش کلیدی ایفا می نماید.

شهردار منطقه18 با تحلیل برنامه های راهبردی منطقه گفت: می توان مسائل شهری را به گونه ای تبیین کرد که منابع مناسبی برای تعریف پروژه های تحقیقاتی و مطالعاتی نو در محله ها به دست آید.

منبع: همشهری آنلاین

به "نظام مسئله یابی در 7 ناحیه استقرار می یابد ، بهره مندی از رویکردهای خلاقانه و استخراج نقاط ضعف و قوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظام مسئله یابی در 7 ناحیه استقرار می یابد ، بهره مندی از رویکردهای خلاقانه و استخراج نقاط ضعف و قوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید