واکنش سابریست ترکیه به تمرین با ملی پوشان ایران

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، شمشیرباز ترکیه گفت: تمرین با تیم سابر ایران برایم مفید است و ترجیح می دهم برای تمرین مشترک به ایران بیایم.

واکنش سابریست ترکیه به تمرین با ملی پوشان ایران

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، تیم ملی شمشیربازی سابر ایران برای حضور در جام جهانی گرجستان آماده می گردد و در خلال اردوی تیم ملی، شمشیربازان دو کشور ترکیه و کویت درخواست اردوی مشترک را داشتند. دو سابریست ترکیه یک هفته همراه ملی پوشان ایران تمرین کردند و با رضایت خاطر از این اردو به خانه برگشتند.

انور یلدریم یکی از شاخص ترین سابریست های ترکیه در تبادل نظر با وبلاگ بازسازی ساختمان درباره حضور در ایران و اردوی مشترکی که همراه با تیم سابر پشت سر گذاشت، بیان نمود: ترجیح می دهم برای برگزاری کمپ تمرینی به ایران بیایم چون تیم شمشیربازی ایران سطح خوبی دارد و سابریست های ایران جنگنده و از دوستان صمیمی من هستند. سابریست های ایران قوی هستند و سطح قابل قبولی در جهان دارند. بعلاوه تمام آنها در عین حال که ویژگی های متفاوتی دارند، باهوش و جنگجو هستند.

او در پاسخ به این پرسش که فکر می نماید علت پیشرفت سابر ایران چه چیزی است؟ تاکید نمود: آنها سال ها است که خوب کار می نمایند و تیم خیلی خوبی تشکیل داده اند. مربیان خوبی دارند و مانند یک خانواده هستند. وقتی سالها در این سیستم کاری کنی، طبیعی است که پیشرفت داشته باشی و به سطح خوبی برسی.

سابریست ترکیه در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه رقابت با کدام یک از سابریست های ایران برایش مجذوب کننده تر است؟ گفت: بازی با همه آنها برایم لذت بخش است اما اگر بخواهم در این اردو نام ببرم، بازی با فرزاد باهر و علی پاکدامن لذت بیشتری برایم داشت. باهر آرام و هوشمندانه بازی می نماید و پاکدامن بسیار با حوصله و متمرکز است.

یلدریم در خصوص مقدار رضایتی که از تمرین با تیم ایران دارد و هدف گذاری خود در جام جهانی گرجستان توضیح داد: به نظرم تمرین با تیم ایران حتما برایم مفید است و به همین علت سعی می کنم هر بار به ایران بیایم. گرجستان اولین جام جهانی در سال 2022 است و می خواهم تمام تلاشم را در آنجا انجام دهم تا عملکردی شایسته خودم داشته باشم.

شمشیرباز ترکیه در پاسخ به این پرسش که پاکدامن بازیکن قدرتمندی است و در گرند پری فرانسه او را شکست دادید، فکر می کنید اگر با او بازی کنید، می توانید دوباره پیروز شوید؟ تاکید نمود: علی پاکدامن واقعا یک ورزشکار حرفه ای است. این یک شانس بزرگ برای من بود که با او در جایزه بزرگ اورلئان بازی کنم. آن روز من برنده بودم. اما در شمشیربازی، هر چیزی ممکن است در هر زمانی اتفاق بیفتد. بنابراین، خیلی سخت است که در خصوص بازی بعدی چیزی قطعی بگویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "واکنش سابریست ترکیه به تمرین با ملی پوشان ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سابریست ترکیه به تمرین با ملی پوشان ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید