اتفاقات ملتهب کرونایی در اتاق

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، نمایش اتاق با کارگردانی ساشا کشوادی که بر اساس داستانی واقعی به اتفاقات ملتهب و عجیب دوران کرونای در یکی از بیمارستان های تهران می پردازد، از آبان در تماشاخانه سپند روی صحنه می رود.

اتفاقات ملتهب کرونایی در اتاق

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ بازسازی ساختمان، ساشا کشوادی کارگردان نمایش اتاق که قرار است از آبان امسال در تماشاخانه سپند روی صحنه برود، درباره موضوع این اثر نمایشی به خبرنگار مهر گفت: این نمایش بر اساس داستانی واقعی در یکی از بیمارستان های تهران که در دوران کرونا اتفاقات بسیار ملتهب و عجیبی را گذرانده، شکل گرفته است.

وی ادامه داد: فرایند نگارش این متن از 9 ماه پیش با حضور نویسنده در بیمارستان و مصاحبه با پرستاران و کادر درمان شروع و تمرین نمایش هم از 2 ماه پیش شروع شده است.

کشوادی درباره فرایند تمرین های این اثر نمایشی در شرایط کرونایی موجود، اظهار کرد: تمرین در این شرایط کرونایی بسیار پرریسک و سخت است، زیرا با وجود رعایت پروتکل ها چند نفر از بازیگران دچار عوارض بیماری کرونا شدند.

این کارگردان تئاتر در انتها سخنان خود تأکید کرد: دیده شدن اثر به دلایل زیادی برای مان بسیار مهم است، زیرا این کار هم ادای دینی به زحمات کادر درمان است و هم اینکه کار و هدف ما تئاتر کار کردن است و چه بهتر که با چنین متنی کارمان را انجام دهیم. به همین دلیل ریسک ها و خطر ها را به جان خریدیم و امیدواریم با فرایند نزولی بیماری و واکسیناسیون گسترده شاهد حضور گسترده مخاطبان باشیم.

انوشه زاهدی تهیه کننده نمایش اتاق و سعید حسنلو به اسم طراح صحنه و سحر شاطری به اسم آهنگساز در این اثر نمایشی حضور دارند.

به زودی اسامی گروه بازیگران این نمایش هم اعلام می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اتفاقات ملتهب کرونایی در اتاق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاقات ملتهب کرونایی در اتاق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید