اپل انتظار دارد 60 میلیون آیپد تا خاتمه سال 2021 بفروشد

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، با توجه به رشد فروش محصولات اپل در سال گذشته میلادی، این شرکت انتظار دارد در امسال به اندازه فروش 60 میلیون تبلت دست پیدا کند.

اپل انتظار دارد 60 میلیون آیپد تا خاتمه سال 2021 بفروشد

مدت هاست بازار تبلت ها آن رونق و شور اولیه را ندارد و به جز محصولاتی مانند سرفیس، آیپد و تا حدودی گلکسی تب های سامسونگ، تقریبا سایر مدل های عرضه شده در بازار با استقبال گرمی روبرو نمی شوند. ورود گوشی های تاشو مانند گلکسی زد فولد که کارکرد تبلت و گوشی را در یک دستگاه ارائه می نمایند، حتی کار را برای موفقیت تبلت ها سخت تر هم نموده است. اما همه گیری ویروس کرونا و تغییرات ناگهانی و عمده ای که در سبک زندگی و ارتباطات همه ما به وجود آمده عاملی شد تا بازار تبلت ها دوباره رونق بگیرد.

امروزه بسیاری از جلسات کاری و آموزشی بر بستر آنلاین برگزار می شوند و ویژگی قابل حمل بودن تبلت ها باعث شده تا بسیاری از کاربران برای تعاملات آنلاینشان به سراغ این گجت ها بیایند.

رشد چشم گیر سرویس های استریم فیلم و سریال در دوران تعطیلی سینماها هم عامل دیگری در افزایش محبوبیت تبلت هاست که به علت صفحه نمایش عظیم تر آن ها نسبت به گوشی های هوشمند، تبلت ها را به انتخاب مناسب تری برای تفریح تبدیل نموده است.

در میان همه تبلت های موجود در بازار، آیپدها همواره هواداران خاص خود را داشته اند که البته این روزها بار دیگر تعداد آن ها در حال افزایش است.

اپل در سال اقتصادی 2020 رشد مناسبی را در فروش محصولاتش تجربه کرد که در سه ماهه سوم آن، فروش آیپد با افزایش همراه بود و این رشد تا به امروز ادامه دار بوده است. طبق آمار، در سه ماهه دوم امسال فروش آیپدها نسبت به سال گذشته با 79 درصد افزایش همراه بوده است.

با توجه به ادعای Digitimes، شایعه هایی مبنی بر معرفی نسل نهم آیپد در ماه جاری وجود دارد. این محصول که یک تبلت مقرون به صرفه قیمت در میان خانواده آیپد محسوب می گردد می تواند اپل را به رکورد فروش 60 میلیون تبلت در سال 2021 برساند.

در ماه ژانویه در خبرها اعلام شد که نباید انتظار اعمال تغییرات زیادی در نسل نهم آیپد را داشته باشیم. طبق اطلاعات منتشر شده، این محصول قرار است به نمایشگر 10.2 اینچی مشابه نسل قبل مجهز گردد و طراحی مشابه آیپد ایر 2019 داشته باشد.

بعلاوه، انتظار می رود آیپد مینی 6 یا آیپد مینی 2021 هم یکی دیگر از محصولات کلیدی خانواده آیپد باشد که در رسیدن به رکورد فروش 60 میلیونی به کوپرتینویی ها یاری می نماید.

مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ، در یکی از گزارش های خود به این موضوع اشاره می نماید که آیپد مینی نو عظیم ترین تغییر در تاریخ خانواده مینی را تجربه خواهد نمود.

گزارش ها و تصاویری که به تازگی منتشر شده اند، از تغییر ظاهری عمده این دستگاه و استفاده اپل از زبان طراحی مشابه آیپد پرو 2021 در فراوری آیپد مینی 6 حکایت دارند که به کاهش چشم گیر حاشیه های اطراف نمایشگر و حذف کلید هوم خبر منجر خواهد شد.

پیش از پیدایش ویروس کرونا، پیش بینی می شد فروش جهانی تبلت ها در امسال میلادی با 5.9 درصد کاهش به ارزش کلی 37.5 میلیارد دلار برسد و این کاهش تا سال 2025 و رسیدن به مبلغ 34.3 میلیارد دلار ادامه داشته باشد. اما همه گیری این بیماری تمامی پیش بینی ها را تغییر داد.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "اپل انتظار دارد 60 میلیون آیپد تا خاتمه سال 2021 بفروشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل انتظار دارد 60 میلیون آیپد تا خاتمه سال 2021 بفروشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید