با سرسره های آبی آتلانتیس هیجان تجربه کنید (بخش دوم)

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، پارک آبی آتلانتیس در محوطه خارجی هتل آتلانتیس شهر دبی واقع شده است.

پارک آبی این هتل به اندازه ای مدرن و عالی ایست که دلیل اقامت خیلی ها در این هتل، وجود این پارک است. مهم ترین و هیجان انگیز ترین قسمت پارک آبی آتلانتیس، سرسره های آبی آن می باشد. این پارک دارای 7 مدل سرسره است که با سوار شدن بر هر کدامشان قلبتان به تپش افتاده و از شدت ترس و هیجان فریاد می کشید. اگر برای هیجان و نشاط به آتلانتیس آمده اید حتما سرسره های آن را امتحان کنید. پیش از شروع بازی و سوار شدن بر سرسره ها باید توجه داشته باشید که قدتان باید بیشتر از 1.2 متر باشد. افراد کوتاه قد تر به دلیل خطر غرق شدن از سواری در سرسره ها منع شده اند. با خبرنگاران همراه باشید تا بیشتر ازین پارک بدانید.

با سرسره های آبی آتلانتیس هیجان تجربه کنید (بخش دوم)

سرسره رقابت Slitherine

این سرسره به سرسره رقابتی معروف است. طرح این بنا برگرفته از ساختمان های تمدن مایاها می باشد. تفاوت اصلی این سرسره با همه سرسره های دیگر این پارک در این است که باید حتما دو نفره سوار آن شوید. بر فراز این معبد دو سرسره مجزا واقع شده است که تا پایین ترین قسمت که استخر است ادامه دارد. در پایین ترین نقطه سرسره و دقیقا پیش از پرتاب شدن داخل استخر، سرعت هر سرسره سوار به صورت جداگانه مقدار گیری شده و مانیتورهای بزرگی سرعت را به آن ها نشان می دهد. هر کسی که بتواند با سرعت بیشتری جهت سرسره را طی کند برنده مسابقه محسوب می شود.

سرسره ایمان The Leap Of Faith

ساختمان شبیه سازه ساختمان مایاها مخروطی شکل است و در هر سمتش یک سرسره مجزا قرار گرفته است. اما سرسره ایمان نیز در همین بنا واقع شده است که باید اعتراف کنیم که از ترسناک ترین سرسره های پارک آبی به شمار می رود. علاقه مندان به سرسره سواری از بالاترین نقطه به صورت عمودی از بالا به پایین پرتاب می شوند و وارد تونلی تنگ و تاریک شده و پس از عبور از یک جهت، به استخر می رسند. ترسناک ترین قسمت، بخش وارد شدن عمودی به داخل تونل تنگ است.

سرسره ترن آبی Water Coasters

ترن های هوایی همیشه هولناک ترین وسایل بازی پارک و شهربازی ها بوده اند. سوار شدن بر سورتمه و قطارهای کوچک که افراد را بدون این که اختیاری از خود داشته باشند در میان زمین و هوا معلق بالا و پایین می برند تجربه بسیار ترسناکی است. ترن آبی پارک آتلانتیس نیز برگرفته از ساختار ترن یا رولر کوستر ها می باشد. بازیکنان در این قسمت سوار بر تیوپ های یک یا دو نفره شده و از تونل های رو باز و سربسته این طرف و آن طرف می فرایند. این سرسره آن قدر بالا و در میان آسمان ساخته شده که دور تا دورش را با توری هایی محفوظ کرده اند تا بازی کنان بازیگوش و کنجکاو به پایین پرتاب نشوند.

سرسره حمله کوسه Shark Attack

سرسره حمله کوسه از خاص ترین و منحصر به فرد ترین سرسره هایی است که تا به حال دیده اید. در ابتدا همه چیز معمولی است. بازی کنان سوار بر تیوپ های یک یا دو نفرشان می شوند و حرکت می کنند. پس از طی جهتی کوتاه وارد تونلی تاریک می شوند، اما تا اینجا هم اتفاق خاصی رخ نداده و همه چیز عادی است. اما ناگهان همه جا روشن می شود، انگار وارد اقیانوس شدیم، انواع ماهی ها از کنارمان می گذرند و دقیق تر که نگاه می کنیم کوسه هایی را می بینیم که دارند به قصد حمله به طرف مان می آیند. ترس و وحشت و دیدن کوسه ها از فاصله ای به این نزدیکی واقعا وصف نشدنی است. اما قبل از رسیدن کوسه ها، از تونل خارج شده و سرسره به پایان می رسد.

داستان این است که تونل این سرسره کاملا شیشه ای است و از آکواریومی پر از ماهی می گذرد و مسافران در حین سرسره سواری ماهی های گوناگون از جمله کوسه را از نزدیک ببینند.

منبع: الی گشت

به "با سرسره های آبی آتلانتیس هیجان تجربه کنید (بخش دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با سرسره های آبی آتلانتیس هیجان تجربه کنید (بخش دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید