برترین تورهای خارجی برای سفر در نوروز

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، تور کوش آداسی، تور بالی و تور تفلیس از برترین تورهای خارجی برای سفر در ایام نوروز است که می تواند برترین فرصت برای ملاقات جاذبه های گردشگری این مقاصد پرطرفدار باشد.

برترین تورهای خارجی برای سفر در نوروز

آیا شما هم قصد سفر در نوروز را دارید؟ حتما درباره تورهای نوروزی شنیده یا خود و خانواده تان آن ها را تجربه نموده اید. سفر با تورهای خارجی در ایام نوروز می تواند برترین فرصت برای شما باشد که به ملاقات جاذبه های گردشگری و نقاط محبوب کشورهای مختلف رفته و بتوانید در این تعطیلات دو هفته ای، یک سفر خاطره انگیز و به یادماندنی را برای خود رقم بزنید.

در این میان، با داشتن گذرنامه ایرانی به بسیاری از کشورهای دنیا بدون ویزا یا با امکان گرفتن ویزا ظرف مدتی بسیار کوتاه، می توانید به راحتی با استفاده از تورهای نوروزی سفر نموده و از انواع جاذبه های توریستی آن کشورها یا شهرها تماشا کنید، از شنا یا ورزش در سواحل، قدم زدن در جنگل یا کوهستان ها، ملاقات از آثار تاریخی و باستانی، خرید از برترین مراکز خرید مدرن یا بازارهای محلی، ملاقات از نمایشگاه ها، موزه ها و گالری های هنری، رفتن به مراکز تفریحی پرطرفدار و محبوب جوانان و نوجوانان و... لذت ببرید.

از آنجایی که نوروز، شروع سال نوی ایرانی است و به گفته پیشینیان ما: سالی که نکوست از بهارش پیداست، بنابراین بد نیست که سال نو را با یک تور نوروزی مناسب و عالی شروع کنید. سفری که خاطرات خوش آن تا مدت ها می تواند در فکر شما و همراهانتان (خانواده یا دوستان) بماند و موجب آشنایی هر چه بیشتر شما با فرهنگ، تاریخ، تفریح ها و بلکه زندگی مردم آن کشور بگردد. در اینجا جهت آشنایی هر چه بیشتر شما مسافران گرامی و علاقه مندان به تورهای نوروزی خارج از کشور، تور کوش آداسی، تور بالی و تور تفلیس را به شما معرفی می کنیم که مطمئن هستیم هر کدام را که برای سفر در نوروز انتخاب کنید، از آن بسیار لذت برده و یک سفر خاطره انگیز را برای خود ثبت خواهید کرد.

تور بالی در نوروز

بالی جزیره زیبایی است که در واقع یکی از هزاران جزیره کشور اندونزی به شمار می آید و با داشتن تماشای های فراوان و نقاط محبوب توریستی، امروزه یکی از قطب های توریستی دنیا است. در سال های گذشته بسیاری از توریست های ایرانی با استفاده از تور بالی، از این جزیره زیبا که به بهشت روی زمین نیز معروف است، تماشا نموده و از جاذبه های گردشگری بالی لذت برده اند.

سفر به بالی به علت وجود امکانات توریستی متعدد، سواحل زیبا و رویایی، مردمانی شاد و مهربان، آب و هوای معتدل و مناسب، طبیعت بسیار زیبا و هتل های لوکس و درجه یک کنار یا نزدیک آب، در کانون توجه توریست های دنیا واقع شده است و هر ساله میلیون ها توریست و دنیاگرد از سراسر دنیا، روانه بالی می شوند. در سفر با تور نوروز بالی، می توانید از تماشای های بالی در فصل زیبای بهار، تماشا نموده و از برنامه های تفریحی و تورهای متعدد، طبیعت بکر و بسیار زیبا (سواحل زیبا، آب های بالی، جنگل های سرسبز، آبشارهای دل انگیز، کوهستان های زیبا و تماشای)، خرید در مراکز خرید بالی، تماشا معبدهای باستانی، فستیوال های مذهبی متعدد جالب، انواع تفریح های مجذوب نماینده و مورد توجه جوانان (از جمله بانجی جامپینگ بالی، ورزش های آبی و غواصی در سواحل بالی، پارک آبی، پارک مارین و سافاری بالی، تور دوچرخه سواری و اسب سواری در بالی و...) بهره ببرید. جالب اینجا است که سفر به بالی هم برای جوانان و هم برای خانواده ها می تواند مجذوب نماینده و جالب باشد.

بنابراین اگر می خواهید در ایام نوروز، یک سفر عالی و خاطره انگیز داشته باشید، پیشنهاد می کنیم سفر با تور بالی را در خاطر داشته باشید.

تور کوش آداسی در نوروز

کوش آداسی یکی از شهرهای توریستی ترکیه است که در غرب این کشور واقع شده و در کنار دریای اژه واقع شده است. نام این شهر در زبان ترکی به معنای جزیره پرنده است. تور کوش آداسی که یکی از برترین تورهای ترکیه به خصوص برای روزهای نوروز است، در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از توریست ها از جمله مسافران و گردشگران ایرانی قرار گرفته است.

البته این امر، دلایل متعددی هم دارد؛ از جمله داشتن هتل های بزرگ و مجهز، سواحل زیبای کوش آداسی، جزیره های بسیار زیبا در اطراف شهر، اسکله های پر رفت و آمد، جنگل ها و پارک های طبیعی متعدد، مراکز تاریخی و آثار باستانی درون یا اطراف شهر (از جمله: خانه حضرت مریم کوش آداسی، معبد آرتمیس کوش آداسی، تور افه سوس کوش آداسی)، بازارهای روز کوش آداسی، غواصی در سواحل کوش آداسی، رفتن به درون غارهای مختلف و هیجان انگیز (مانند: غار سیرتلانینی کوش آداسی، غار کاراجا کوش آداسی) و پارک آبی کوش آداسی که همه این ها هر ساله موجب سرازیر شدن صدها هزار توریست و دنیاگرد از سراسر دنیا به سوی این شهر توریستی زیبا می گردد. به این جاذبه ها پاموک کاله کوش آداسی را هم اضافه کنید که یکی از جالب ترین نقاط تماشای این شهر است که بسیاری از توریست های تور کوش آداسی هر ساله از آن تماشا می نمایند. این ناحیه در خارج از شهر کوش آداسی قرار گرفته و دارای حوضچه های سفید رنگی است که چشم انداز بسیار زیبایی را ایجاد می نماید و به علت خواص درمانی آب های آن، حتی بسیاری از توریست ها به درون آب های آن می فرایند.

تماشای های تور نوروز کوش آداسی، آنقدر زیاد هستند که هر توریست هموطن را می تواند در ایام نوروز به خود جذب کند. اگر قصد سفر در تعطیلات نوروزی به یکی از کشورهای همسایه را دارید، تور نوروز کوش آداسی را از قلم نیاندازید.

تور تفلیس در نوروز

تفلیس مرکز گرجستان است. این شهر علاوه بر اینکه مرکز سیاسی و مالی جمهوری گرجستان محسوب می گردد، یکی از شهرهای توریستی و مهم گرجستان نیز به شمار می رود. در سال های اخیر تور تفلیس تبدیل به نامی آشنا برای هموطنان ما شده و هر ساله عده بسیار زیادی از ایرانیان، راهی سفر به تفلیس می شوند. جاذبه های گردشگری تفلیس، هر ساله موجب جذب بسیاری از دنیاگردان به این شهر زیبا و تاریخی کشور گرجستان می گردد. سفر با تور تفلیس مزایای زیادی دارد؛ از جمله وجود هتل های گوناگون با قیمت های مناسب و امکانات درجه یک، مراکز تماشای و نقاط محبوب متعدد تفلیس از جمله: تله کابین تفلیس، موزه ها و آثار تاریخی، باغ وحش تفلیس، رستوران های عالی و درجه یک، شهربازی تفلیس، دریاچه های تفلیس (دریاچه لاک پشت های تفلیس، دریاچه لیسی)، باغ گیاهشناسی (باغ بوتانیکال تفلیس)، یا سایر تماشای هایی که در تور نوروز تفلیس مجذوب نمایندهیتی دو چندان می یابند.

داشتن طبیعتی زیبا و مجذوب نماینده شامل کوهستان های سرسبز و جنگل های بسیار زیبا در اطراف تفلیس، بازارهای محلی جالب در سطح شهر که با قیمتی مناسب می توانید برترین سوغاتی ها را از تفلیس با قیمت های مناسب، خریداری نموده و با خود به عنوان یادگاری از تور تفلیس به کشورمان بیاورید، مراکز خرید تفلیس، پارک های زیبا، پل صلح تفلیس (که یکی از زیباترین پل های گرجستان و بلکه دنیا است)، کوه متاتسمیندا تفلیس (که پیاده یا با استفاده از قطارهای برقی معروف می توان به بالای آن رفت و از امکانات مختلفی مانند شهربازی یا رستوران های آنجا استفاده کرد) همه از مزایای سفر با تور تفلیس هستند.

خبر خوش اینکه جوانان نیز می توانند هیجان در تور تفلیس را تجربه نمایند و از بسیاری از جاذبه ها و تفریحات هیجان انگیز تور تفلیس از قبیل شهربازی، پاراگلایدر، کوادسواری یا پارک آبی تفلیس لذت ببرند.

اگر در پی رزرو تور نوروزی تفلیس با کیفیتی عالی و قیمت مناسب هستید، با همکاران ما در تماس باشید. تور نوروز تفلیس شما را به کشور زیبای گرجستان می برد تا سفری عالی و کم نظیر را تجربه کنید.

در سرانجام از شما مسافرین محترم دعوت می کنیم چنانچه قصد رزرو و سفر به هر یک از این سه تور بالی، کوش آداسی یا تفلیس را دارید، با آژانس مسافرتی الماس نشان تماس بگیرید و از همکاران ما در این زمینه هدایت بخواهید. آژانس الماس نشان، با سابقه ای درخشان آماده ارائه برترین خدمات و انواع تورهای خارجی در نوروز است.

منبع: آژانس الماس نشان

02154121 و 02125712

منبع: کجارو

به "برترین تورهای خارجی برای سفر در نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین تورهای خارجی برای سفر در نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید