محبوبترین مقاصد توریستی در آسیا

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، آسیا قاره کهن، مکانی شگفت انگیز که با تاریخ و تمدن دیرینه خود همه ساله گردشگران زیادی را از سراسر دنیا برای دیدن جاذبه های توریستی جذب می نماید. اگر بخواهیم به طور کلی محبوبترین مقاصد توریستی در آسیا را معرفی کنیم، باید بگویم که همه جای این قاره را می توان به عنوان یکی از خاص ترین مقاصد گردشگری در دنیا دانست. برای همین ما در این مطلب میخواهیم چند تا از محبوبترین مقاصد توریستی در آسیا که در سالهای گذشته توانسته گردشگران زیادی را به خود جذب کند، معرفی کنیم.

محبوبترین مقاصد توریستی در آسیا

چیانگ مای تایلند از محبوبترین مقاصد دنیاگردی در آسیا

تایلند از جمله بهترین مقاصد دنیاگردی در آسیا است که در سالهای اخیر با گسترش خدمات رفاهی و اقامتی خود توانسته به یکی از بهترین اهداف دنیاگردان برای تفریح تبدیل گردد. شهر چیانگ مای تایلند نیز به همراه معابد حیرت انگیز، جشنواره های باستانی، آب و هوای نسبتا خوب و البته سبک معماری کهن در بین 10 مکان برتر این کشور قرار گرفته است. یکی از زیباترین و جالب برانگیزترین اقداماتی که برای جذب دنیاگرد در این شهر تاریخی انجام گرفته، حضور راهبان معابد در کوچه پس کوچه ها است که با لباس خاص و نارنجی رنگ به دنیاگردان خوش آمد گویی می نمایند. همین جذابیتها و البته هزینه های نسبتا کم سفر به شهر چیانگ مای تایلند، باعث شده تا همه ساله بیش از یک میلیون دنیاگرد را از سراسر دنیا به خود جذب کند.

پنانگ مالزی

پنانگ مالزی معروف به مروارید شرق، مکانی ست بکر و خاص برای استراحت، خوردن غذاهای خوشمزه ارگانیک و لذت بردن از آب و هوای پاکپ این شهر از بهترین و دنیاگردی ترین مکان های کشور مالزی و قاره آسیا به شمار میرود که تا کنون با جزایر منحصر به فرد خود توانسته دنیاگردان را از جای جای دنیا راهی خود کند. هزینه های پایین سفر و زندگی در شهر پنانگ مالزی نیز از دیگر نقاط قوتی است که دنیاگردان از این شهر به عنوان یکی از ارزان ترین مقاصد دنیاگردی یاد می نمایند.

سنگاپور از محبوبترین مقاصد دنیاگردی در آسیا

سنگاپور کشوری گران قیمت و لوکس که از مجموع 63 جزیره کوچک و عظیم تشکیل شده، از محبوب ترین مقاصد دنیاگردی در آسیا است. کسانی که می خواهند سفری نسبتا ارزان قیمت را در قاره آسیا تجربه نمایند، سنگاپور را انتخاب نمی نمایند، زیرا که در این کشور مدرن هزینه ها آنقدر بالاست که تقریبا افراد مرفه و با درآمد بالا آن را برای مقصد سفر خود انتخاب می نمایند. وجود بهترین فرودگاه دنیا، مرتفع ترین کافه رستوران دنیا و آسمان خراش های حیرت انگیز در این کشور، به محبوبیت آن نزد دنیاگرد های بین المللی افزوده است.

پکن چین

پکن پایتخت چین با تاریخ و تمدن چندین هزار ساله خود، از شهرهای شلوغی است که همه ساله دنیاگردان زیادی را از اقصی نقاط دنیا به خود جذب می نماید. شهر ممنوعه، عظیمترین مجموعه دست نخورده در دنیا، قصر تابستانی پکن با ارتفاع 60 متری بر روی تپه، جشنواره های تاریخی شهر پکن، مراکز خرید عظیم، رستوران های خاص، هتلهای لوکس و دیوار عظیم چین که خود از عجایب هفت گانه دنیا نیز به شمار می رود، از مهمترین جاذبه های دنیاگردی پکن به شمار می فرایند که دنیاگردان را مجذوب خود نموده است.

بالی اندونزی از محبوبترین مقاصد دنیاگردی در آسیا

یکی دیگر از محبوبترین مقاصد دنیاگردی در سال 2018 و در آسیا شهر بالی اندونزی است. این شهر با معابد فراوان، آثار تاریخی حیرت انگیز، سواحل زیبا، هتل های لوکس و هزینه های نسبتا مناسب، همیشه نزد دنیاگردان جایگاهی عالی داشته است.

توکیو ژاپن

نوبتی هم که باشد نوبت سرزمین آفتاب و شهر شکوفه های گیلاس یعنی ژاپن است. جایی که با فرهنگ و تاریخ غنی در سالهای گذشته توانسته اولیت سفرهای دنیاگرد های بیشتر کشور های دنیا باشد. بناهای زیبا، ساختمان های سر به فلک کشیده، باغ وحش اوئنو، مجسمه های هاچیکو و کاخ امپراتوری، از جمله مهمترین و پربازدید ترین مکانهای دنیاگردی این شهر محسوب می شوند.

هانوی ویتنام

ویتنام، کشوری کوچک در جنوب شرق قاره آسیا ست. هانوی نیز پایتخت این کشور است که با طبیعت بکر و آب و هوای دلنشین خود در سالهای اخیر و بعد از سرانجام جنگهای استعماری توانسته با پیشرفت زیر ساختهای دنیاگردی، گامی بلند در عرصه جذب دنیاگرد از سراسر دنیا بردارد. این شهر با جاذبه هایی همچون غذاهای سنتی خوشمزه، کوچه پس کوچه های باریک و زیبا، خیابان های شوغ و پر رفت آمد و معماری به سبک قرون وسطی، همیشه مقصد دنیاگردانی است که به تاریخ و تمدن اهمیت میدهند. همچنین باید بدانید که این شهر با طبیعت زیبا و البته هزینه های مناسب اقامتی مقصد بسیار مناسبی برای افرادیست که عاشق طبیعت هستند.

در پایان باید یادآور شویم که قاره آسیا با تمامی جاذبه های دنیاگردی زیبا، در سالهای اخیر توانسته نظر بسیاری از دنیاگردان سراسر دنیا را به خود جلب کند. ما در این مقاله به معرفی چند تا از بهترین و محبوب ترین مقاصد دنیاگردی در آسیا پرداختیم که شما در صورت خرید تور آسیا میتوانید از این جاذبه ها دیدن کنید.

0

منبع: دلتابان

به "محبوبترین مقاصد توریستی در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوبترین مقاصد توریستی در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید