بهزاد فراهانی: عیدی یک میلیون و 500 هزارتومانی برای هنرمندان، برخورنده بود

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، بهزاد فرهانی با اشاره به مبلغ واریزی صندوق اعتباری هنر برای هنرمندان به مناسبت عید نوروز می گوید عیدی یک میلیون و 500 هزارتومانی برای هنرمندان برخورنده است و این موضوعات باید دیده گردد.

بهزاد فراهانی: عیدی یک میلیون و 500 هزارتومانی برای هنرمندان، برخورنده بود

به گزارش خبرآنلاین، بهزاد فراهانی، بازیگر، کارگردان، فیلمنامه نویس و نمایشنامه نویس پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون که در ایام نوروز مشغول بازی در یک فیلم سینمایی است و طبق گفته خودش پس از اتمام آن به سفر خواهد رفت، در پاسخ به این پرسش که سریال های تلویزیونی نوروزی باید دربردارنده چه مولفه هایی برای جذب مخاطب باشند، می گوید: در حقیقت مشکل در سطحی بالاتر است و باید به این نکته توجه گردد که نگاه خشک در تولیدات هنری بازدارنده است، سیاست های کلان احتیاج به بازنگری دارند و اگر آن ها تغییر نمایند، سریال ها هم راه خودشان را خواهند یافت.

بازیگر سریال رعنا (داود میرباقری- 1367) در شرح فعالیت های خود در زمان فراغت خاطرنشان می نماید: وقتی خیلی خسته می شوم شطرنج بازی می کنم و اگر خسته تر باشم آثار گابریل گارسیا مارکز (نویسنده کلمبیایی)، خورخه لوئیس بورخس (نویسنده آرژانتینی)، آلخو کارپونتیه (نویسنده کوبایی) و در حقیقت آن چه موسوم به رئالیسم جادویی (magical realism) است را می خوانم.

او می افزاید: از نویسندگان کلاسیک ایرانی هم صادق چوبک را دوست دارم و خوانش آثارش یکی از لذت های من بوده است به اضافه این که در اوقات فراغتم شعر دنیا می خوانم، داستان کوتاه و سناریو یا نمایشنامه می نویسم.

بازیگر فیلم سینمایی طوطیا (ایرج قادری- 1377) در شرح حال و هوای خود هنگام رسیدن فصل بهار و نوروز می گوید: با نوروز های اخیر کاری ندارم، اما سالیان بسیار نوروز برایم همه چیز بود، نفیر خوشبختی بود و شادی و خوشحالی. دلم می خواهد به دوران 18 سالگی بازگردم. وقتی نوروز می گردد عطر پاک و منزه کوچه باغ های روستای خودم و مادرم به مشامم می رسد؛ بی کم و کاست.

بازیگر سریال کت جادویی (محمدحسین لطیفی- 1377) در سرانجام با گلایه از شرایط هنرمندان در زمان حاضر تاکید می نماید: سال جاری رقم عیدی یک میلیون و 500 هزارتومانی برای هنرمندان برخورنده بود. این ها موضوعاتی است که باید دیده گردد.

فراهانی می گوید: در این سال تازه و نوروز 1401 آرزو می کنم عدالت اجتماعی محقق گردد و همه مردم کشورم سالی خوب توأم با سلامتی داشته باشند.

منبع: فرارو

به "بهزاد فراهانی: عیدی یک میلیون و 500 هزارتومانی برای هنرمندان، برخورنده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهزاد فراهانی: عیدی یک میلیون و 500 هزارتومانی برای هنرمندان، برخورنده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید