تردد خودرو ها در مرکز شهر تهران تسهیل شد

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، شهردار منطقه 11 تهران گفت: به منظور رفاه حال شهروندان برای تردد در شریان های اصلی بخش مرکزی شهر و راهنمایی مناسب وسایل نقلیه به خیابان معیری، اصلاح هندسی چهارراه لشکر و رفیوژ خیابان معیری انجام شد.

تردد خودرو ها در مرکز شهر تهران تسهیل شد

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ بازسازی ساختمان، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، نصراله آبادیان با اشاره به اجرای بیش از 60 پروژه عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری، اجتماعی و فرهنگی که طی دو سال گذشته در بخش مرکزی شهر تهران انجام و هم اکنون به بهره برداری رسیده است؛ بیان نمود: از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک این منطقه پروژه اصلاح هندسی چهارراه لشکر و رفیوژ خیابان معیری با طولی نزدیک به 520 متر و جزایر هندسی گردشی به منظور راهنمایی مناسب وسایل نقلیه به خیابان معیری، ایمنی بیشتر عابران پیاده در عبور عرضی از خیابان وروانسازی و کاتالیزه نمودن ترافیک عبوری اجرا شد.

آبادیان اضافه نمود: نصب رفیوژ به شهروندان یاری می نماید تا در تردد های روزانه خود از سطح ایمنی بیشتری برخوردار شده و باعث تسهیل و ساماندهی تردد وسایل نقلیه خواهد شد.

به گفته شهردار منطقه 11، نظر به تصادفات مکرر در خیابان معیری و آنالیز های پلیس راهور در کمیته تصادفات، علت عمده تصادفات حرکات گردشی در طور محور اعلام شده و ایده اولیه برای جلوگیری از بروز حوادث اینچنینی، نصب رفیوژ در محور خیابان در نظر گرفته شد.

او ادامه داد: بدین منظور شبیه سازی ترافیک موجود طرح پیشنهادی انجام و پس از ارائه گزینه های مختلف پیشنهاد طرح نصب رفیوژ میانی به تصویب کمیته شبکه و کمیته طرح های هندسی رسید و طرح اجرا شد که موجب کاهش تصادف شده است.

بر اساس این گزارش اجرای طرح در ابتدا به صورت خشکه چینی و دریافت نظر اهالی و شهروندان انجام شد که پس از زمان تایید نهایی تثبیت شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تردد خودرو ها در مرکز شهر تهران تسهیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد خودرو ها در مرکز شهر تهران تسهیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید