برگزاری یازدهمین نمایشگاه گردشگری در تهران

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، شروع به کار یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری در تهران

امروز، سوم بهمن 1396 یازدهمین نمایشگاه گردشگری در شهر تهران برگزار گردید. در این نمایشگاه فعالان حوزه های حوزه گردشگری، آژانس های مسافرتی، ایرلاین های داخلی و خارجی، سفارت خانه ها و… از کشورهای مختلف دنیا و کشور خودمان حضور دارند. این نمایشگاه تا ششم بهمن ماه ادامه خواهد داشت و محل برگزاری آن نمایشگاه های بین المللی تهران است. در ادامه خبرنگاران بیشتر درباره یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری در تهران شرح خواهد داد، همراه ما باشید.

برگزاری یازدهمین نمایشگاه گردشگری در تهران

نمایشگاه بین المللی گردشگری در شهر تهران برای یازدهمین سال متمادی امروز سوم بهمن ماه آغاز شد و تا شش بهمن ادامه خواهد داشت. در این نمایشگاه بچه ها به اجرای موسیقی فولکلور می پردازند. در سالن های مختلف نیز گروه های موسیقی از استانهای ایران حضور دارند و برنامه های سنتی متفاوتی را اجرا می نمایند. در بخش دیگر اداره کل میراث فرهنگی هر استان به معرفی ظرفیت های خود در حوزه میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی می پردازد. شرکت های گردشگری نیز ظرفیت های خود رادر حوزه مرتبط با گردشگری و هتلداری و سرمایه گذاری اعلام می نمایند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه این است تا از سند ملی گردشگری نیز رونمایی گردد. امروز در این نمایشگاه پس از انتها سخنرانی ها یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری به طور رسمی این نمایشگاه افتتاح و تا ششم بهمن علاقمندان می توانند به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران مراجعه نمایند. در نمایشگاه قرار است تا از ظرفیت های موجود گردشگری و فرصت های نو را شناسایی کنیم و بعلاوه با یاری سازمان های دولتی و غیر دولتی جهت توسعه سفرهای بچه ها و نوجوانان اقدام بنماییم.

از جمله موضوعاتی که در این نمایشگاه مورد آنالیز قرار خواهد گرفت به ترتیب زیر هستند:

گروه کالایی گردشگری:

خدمات گردشگری الکترونیکی- صنایع دستی و هنری- شرکت های خدمات مسافرتی هوایی، دریایی، زمینی و ریلی- خطوط هوایی- انتهاه های مسافربری-توریسم سلامت- توریسم ورزشی- توریسم زیارتی- اکوتوریسم- بانک ها و بیمه ها- بانکداری الکترونیکی- رزرواسیون آنلاین هتل ها- انواع خودروهای مسافربر- سازمان های سیاحتی و گردشگری- اتحادیه ها و انجمن ها - آکادمی های مرتبط و دانشگاه ها - نشریات- هتل ها و دهکده های توریستی- انواع تجهیزات سفری نظیر وسایل کمپینگ، چمدان، باربند، چادر، وسایل روشنایی و لوازم پخت غذا- کاروان و یدک کش- موزه ها و کاخ موزه ها- رستوران ها و قهوه خانه های سنتی- گروه های نمایش های آئینی سنتی- گروه های موسیقی محلی- سازمان ها و موسسات مرتبط با حفظ آثار باستانی و میراث فرهنگی

هتل داری:

کلیه لوازم و تجهیزات مورد احتیاج هتل ها نظیر انواع سرویس پذیرایی چینی، استیل، بلور، کریستال، سرامیک- کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی- دکوراسیون داخلی، آبنما و محوطه سازی- انواع لوستر، سیستم های روشنایی و نورپردازی- پرده، روتختی، ملحفه و حوله- موکت، فرش و انواع کفپوش- کاغذدیواری و انواع دیوارپوش - تجهیزات کیترینگ و سلف سرویس- تجهیزات آشپزخانه های صنعتی - انواع ظروف، کارد، چنگال، قاشق و…- مواد و لوازم بهداشتی هتلی- یخچال و گاوصندوق های هتلی- تجهیزات و ملزومات ساختمانی - انواع شیرآلات بهداشتی- انواع قفل و تجهیزات ایمنی- انواع سیستم های ارتباطی، جایگاه، مبلمان و تختخواب و وسایل اتاق خواب- کلیه تجهیزات و ملزومات رستورانی- مواد و تجهیزات کافی شاپ و پذیرایی- فریزر و یخچال های صنعتی، سردخانه و تجهیزات انبار- کلید و پریز- انواع سیستم صوتی، تصویری، آنتن مرکزی- دوربین های مدار بسته- تجهیزات ورزشی و بدن سازی- تجهیزات استخر، سونا و جکوزی- طراحی و اجرای استخر، سونا و جکوزی- تجهیزات شهربازی و بازی کودک- لباسشویی و ظرفشویی صنعتی- سیستم های اطفای حریق و اعلام خطر- آسانسور و بالابر- تجهیزات شستشو و لوازم نظافتی- جارو برقی هتلی و جاروی مرکزی- خودروهای هتلی- پوشاک و اونیفرم مخصوص هتل- تجهیزات و وسایل موسیقی- دستگاه های تصفیه هوا، یونیزاسیون، خوشبو نماینده ها - دستگاه های دست خشک کن، سشوار - قایق و تجهیزات غواصی و تفریحات آبی- انواع پلاک، تابلو، برچسب- تجهیزات دفع و امحاء زباله - کولرهای گازی- مواد غذایی و آشامیدنی ها

محل برگزاری نمایشگاه: نمایشگاه بین المللی تهران

آدرس: تهران، بزرگراه چمران

تاریخ آغاز: سه شنبه 96/11/03 (01/23/2018)

تاریخ انتها: آدینه 96/11/06 (01/26/2018)

سالن های تحت پوشش: 5، 31A ،31B ،35 ،38 ،40 ،41 ،44B ،44A، 31A ،44A،44B

زمان بازدید: 9:00 الی 18:00

وب سایت: titexgroup.com

تلفن: 021-22397540

فکس: 021-22396974

منبع: الی گشت

به "برگزاری یازدهمین نمایشگاه گردشگری در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری یازدهمین نمایشگاه گردشگری در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید