تست کرونای پیانیچ مثبت شد

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، تست کرونای هافبک بوسنیایی که به تازگی به عضویت تیم فوتبال بارسلونا درآمده است مثبت اعلام شد و او دیرتر از هم تیمی هایش در تمرینات پیش فصل شرکت خواهد نمود.

تست کرونای پیانیچ مثبت شد

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه ای از ابتلای هافبک جدید خود میرالم پیانیچ به ویروس کرونا اطلاع داد و اظهار داشت که این بازیکن بوسنیایی تا دو هفته قرنطینه خواهد بود و نمی تواند به بارسلونا سفر کند تا هم تیمی های جدیدش را در روزهای نخست اردوی پیش فصل همراهی کند.

پیانیچ در هفته های انتهای فصل گذشته (ماه ژوئن) با آرتور ملو هافبک برزیلی بارسلونا معاوضه شد و در این فرآیند یوونتوس روی او قیمتی معادل 65 میلیون یورو گذاشت. آرتور هم با ارزش تقریبی 72 میلیون یورو در جهت معکوس به یوونتوس پیوست.

با حذف دو تیم از لیگ قهرمانان اروپا، مأموریت دو بازیکن در تیم های سابق شان به انتها رسید و آنها آماده شرکت در اردوی پیش فصل تیم های جدیدشان شدند، اما پیانیچ تا انتها قرنطینه دو هفته ای نمی تواند بارسا را همراهی کند.

طبق بیانیه باشگاه بارسلونا پیانیچ روز 22 آگوست پس از بروز بعضی علائم ابتلا تست PCR داد و معین شد که او به کرونا مبتلا شده است. با این حال طبق اعلام باشگاه حال این بازیکن 30 ساله خوب است.

او که سال 2016 از تیم رم به یوونتوس پیوست با این تیم چهار قهرمانی متوالی در سری A کسب کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تست کرونای پیانیچ مثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست کرونای پیانیچ مثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید