خبرنگاران ثبت نام داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس در میانه فردا شروع می گردد

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، تبریز- خبرنگاران - فرماندار شهرستان میانه گفت: ثبت نام از داوطلبان انتخابات میان دوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان همزمان با حوزه های انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، تفرش، آشتیان و فراهان، بهار و کبودرآهنگ، گچساران و باشت، آستانه اشرفیه فردا شروع می گردد.

خبرنگاران ثبت نام داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس در میانه فردا شروع می گردد

محمدرضا مشایخی روز شنبه در نشست صمیمی با سرکاربران و همکاران انتخاباتی در شهرستان اعلام نمود: ثبت نام از داوطلبان انتخابات میان دوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح فردا هشتم فروردین 1400 شروع می گردد و تا ساعت 18 روز شنبه 14 فروردین ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به برگزاری سه انتخابات همزمان در شهرستان میانه گفت: جمع بندی نتایج روز اخذ رای مهمترین مرحله از انتخابات است که باید در سریعترین زمان انجام گردد.

فرماندار میانه اظهار کرد: هماهنگی ارکان مهم و تاثیر گذار انتخاباتی از جمله نماینده فرمانداری، بخشدار، کاربران و اعضای هیئت نظارت موجب می گردد تا نتایج انتخابات زود ارسال شده و در سامانه ثبت گردد.

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، 28 خرداد سال جاری در شهرستان میانه شاهد برگزاری سه انتخابات شامل انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی و انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری خواهیم بود.

داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس می توانند جهت ثبت نام به سه روش زیر اقدام نمایند:

1. ثبت نام به وسیله اپلیکیشن موبایلی (دانلود برنامه ثبتنام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره 30007787 (v.Keshvar)

2. ثبت نام به وسیله نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه (دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره 30007787 (v.Keshvar)

3. ثبت نام به وسیله مراجعه حضوری به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه یا ستاد انتخابات کشور (از ساعت 08:00 تا 18:00) و دریافت رسید ثبت نام

انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه میانه قرار بود بیست و یکم شهریور ماه پارسال همزمان با سراسر کشور برگزار گردد که به دلیل ردصلاحیت یکی از نامزدهای راه یافته به دوره دوم، لغو شد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه میانه دوم اسفند ماه سال 98 همزمان با سراسر کشور برگزار گردید و از مجموع 68 هزار و 814 رای ماخوذه در این حوزه، مهدی اسماعیلی با 16 هزار و 866 رای در مرحله اول حائز اکثریت آراء شد و به مجلس راه یافت.

علی شامی با 11 هزار و 703 رای و بهنام صفایی با 11 هزار و 34 رای هم به مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم راه یافته بودند.

حوزه انتخابیه میانه در 180 کیلومتری جنوب تبریز 2 نماینده در در مجلس شورای اسلامی دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ثبت نام داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس در میانه فردا شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ثبت نام داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس در میانه فردا شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید