خبرنگاران همراه با طارمی تا استادیوم اتحاد؛ احتمال بازی کردن مهدی، مقابل تیم گواردیولا چقدر است؟

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، تهران- خبرنگاران- مهدی طارمی این فرصت را دارد تا نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا را در استادیوم اتحاد مقابل منچسترسیتی و پپ گواردیولا برگزار کند.

خبرنگاران همراه با طارمی تا استادیوم اتحاد؛ احتمال بازی کردن مهدی، مقابل تیم گواردیولا چقدر است؟

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، شب دوم هفته اول مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا امشب(چهارشنبه) با انجام هشت بازی به اتمام می رسد. در یکی از این بازی های تماشایی، تیم های منچسترسیتی و پورتو در استادیوم اتحاد رو در روی هم قرار می گیرند. این مسابقه از گروه سوم به انجام می رسد و از ساعت 22:30 دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد.

فارغ از حضور سیتی و ستاره هایش و همچنین پپ گواردیولا، دیگر جذابیت این ملاقات برای فوتبالدوستان ایرانی، حضور مهدی طارمی در تیم پورتو است. مهاجم بوشهری فوتبال کشورمان در ابتدای این فصل به پورتو پیوست و حالا اولین حضور خود در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می نماید. طارمی امیدوار است بتواند در استادیوم اتحاد، در شهر منچستر انگلیس، نخستین حضور رسمی خود را در یوسی اِل تجربه کند اما شانس او برای بازی کردن چقدر است؟

پورتو در این فصل چهار بازی در لیگ پرتغال انجام داده است. آنها در این چهار مسابقه 2 برد، یک باخت و یک مساوی را تجربه نموده اند. شاگردان سرجیو کنسیسائو در سه ملاقات نخست با آرایش 3-3-4 وارد میدان شدند و در بازی آخر مقابل اسپورتینگ در لیسبون با چیدمان 1-4-1-4 به مصاف حریف خود رفتند.

مهدی طارمی در هر چهار بازی از روی نیمکت کار را آغاز کرد و در همه این بازی ها به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد. او در بازی اول از دقیقه 87، در ملاقات دوم از دقیقه 78، در سومین جدال از دقیقه 53 و در آخرین پیکار از دقیقه 91 به زمین آمد و مجموعا از 360 دقیقه ممکن، کمتر از 60 دقیقه حضور داشته که ماحصلش دریافت یک پنالتی در همان ملاقات نخست مقابل اسپورتینگ براگا بود.

پورتو در ملاقاتهایی که با سه مهاجم روانه میدان شده، موسی مارگا و خسوس کرونا را به عنوان بازیکن ثابت در خط حمله داشت. در 2 بازی نخست اوتایو ضلع سوم بود و در یک ملاقات لوییز دیاز. اما در مسابقه چهارم تیم تغییر سیستم داد و موسی مارگا تنها مهاجم تیم بود و کرونا، اوتایو و لوییز دیاز به همراه ماتئوس اوریبه پشت سر این بازیکن انجام وظیفه کردند. مهدی در ملاقات اول به جای کرونا وارد زمین شد؛ وقتی که بازی تکلیفش تعیین شده بود. در ملاقاتهای دوم و سوم اما به جای همان بازیکن متغیر در خط حمله یعنی اوتایو و دیاز به میدان آمد. در ملاقات چهارم هم او در لحظات پایانی به جای اوریبه وارد شد تا مهاجمان تیم را از یک به 2 افزایش دهد.

به احتمال زیاد پورتو امشب در برابر سیتی از همان آرایش بازی آخر یعنی 1-4-1-4 استفاده خواهد نمود. در این صورت احتمالا شانش بازی کردن مهدی در شرایط عادی بسیار کاهش خواهد یافت. او باید در صورت عقب افتادن تیمش و در یک ششم انتهایی بازی به میدان برود. درثانی یک دردسر جدید هم برای طارمی پیدا شده و آن هم این است که فلیپه اندرسون، بازیکن تیم وستهم به طور قرضی راهی پورتو شده و این وینگر برزیلی جا را برای مهدی تنگ تر خواهد نمود؛ خصوصا در آرایش تک مهاجمه. رقیب مستقیم مهدی یعنی موسی مارگا هم صندلی بسیار سفت و محکمی در ترکیب اصلی پورتو دارد و دریافت جایش زمان بر و بسیار سخت است. با این وجود همچنان احتمال بازی کردن طارمی در بازی امشب وجود دارد؛ به شرطی که پورتو بازی را عقب باشد؛ در غیر این صورت یا طارمی وارد زمین نمی گردد و یا برای اتلاف وقت از او بهره گرفته خواهد شد.

تا به حال سردار آزمون با چهار گل، علی دایی با سه گل و علی کریمی به همراه مهدی مهدوی کیا با یک گل، گلزنان ایران در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا بوده اند. شاید امشب نوبت مهدی باشد که توانست به جمع این بزرگان اضافه گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران همراه با طارمی تا استادیوم اتحاد؛ احتمال بازی کردن مهدی، مقابل تیم گواردیولا چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران همراه با طارمی تا استادیوم اتحاد؛ احتمال بازی کردن مهدی، مقابل تیم گواردیولا چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید