درخواست محمدپور از جامعه دوومیدانی: انتخابم را به فال نیک بگیرید

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی با بیان اینکه برای کار تخصصی نیامده در پاسخ به انتقاد برخی از اهالی این رشته گفت: این انتخاب را به فال نیک بگیرید، من هم سعی می کنم تا وظایفم را در حداقل زمان انجام دهم و رضایت خانواده این رشته را جلب کنم.

درخواست محمدپور از جامعه دوومیدانی: انتخابم را به فال نیک بگیرید

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، پس از آنکه پژمان معتمدی از سمت دبیری فدراسین دوومیدانی استعفا داد و این پست چندین ماه خالی بود، بالاخره مهدی مبینی(سرپرست فدراسیون) طی حکمی جعفرمحمدپور را به عنوان سرپرست دبیری منصوب کرد. نکته قابل توجه رزومه محمدپور است که پیش از این داور بسکتبال و دبیری هیات بسکتبال تهران بوده و همین موضوع باعث انتقاد برخی از اهالی رشته دوومیدانی شده است.

محمدپور در گفت وگو با وبلاگ بازسازی ساختمان به قرار دریافت در سمت دبیری فدراسیون دوومیدانی اشاره کرد و گفت: نظر مسئولان فدراسیون و معاونت ورزشی وزارت ورزش و جوانان بود که در این بخش همکاری کنم. با توجه به اینکه انتخابات فدراسیون پیش روست برنامه بلندمدتی نداریم و نمی توانیم برنامه ای تدوین کنیم که رئیس آینده فدراسیون را در عمل اجرا شده قرار بدهد، بنابراین برنامه های جاری فدراسیون را انجام می دهیم و شرایط جامعه دوومیدانی را به شکلی تنظیم می کنیم که برای انتخاباتی امن و آرام آماده شود.

او در واکنش به انتقاد برخی از اهالی دوومیدانی در پی انتخابش به عنوان دبیر فدراسیون بیان نمود: این طبیعی است و به نظر دوستان احترام می گذارم اما از 13 سالگی در ورزش بوده ام، در بخش استعدادیابی و آموزش وزارت ورزش مشغول هستم و با فدراسیون های مختلف نیز کار کرده ام، بنابراین از خانواده ورزش دور نیستم. با اینکه دوومیدانی رشته ای فوق تخصصی و مادر همه رشته هاست اما از خانواده دوومیدانی درخواست می کنم که به این انتخاب اعتماد کنند و آن را به فال نیک بگیرند، من هم سعی می کنم تا وظایفم را در حداقل زمان انجام دهم و رضایت خانواده این رشته را جلب کنم.

محمدپور در ادامه گفت: برنامه بلندمدت ندارم و آمده ام تا وظایف دبیر فدراسیون را با توجه به تجربیات اجرایی سابقم انجام بدهم. برای کار تخصصی به این رشته نیامده ام و اصلا در شرایطی نیستم که در بحث تخصصی آن ورود کنم. با توجه به اینکه در چندین فدراسیون برنامه اجرایی انجام داده ام، این پست را قبول کرده ام. امیدوارم مثمرثمر باشم و قدمی رو به جلو بردارم.

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی با بیان اینکه زمان شروع ثبت نام انتخابات معین نیست، ادامه داد: چیزی معین نیست، نامه ای برای شروع ثبت نام کاندیداها نیامده و صحبتی در مورد انتخابات نشده است. با توجه به شرایط موجود تا زمانی که وزارت تصمیم گیری کند، در این پست خدمت می کنم.

انتهای پبام

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "درخواست محمدپور از جامعه دوومیدانی: انتخابم را به فال نیک بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست محمدپور از جامعه دوومیدانی: انتخابم را به فال نیک بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید