دو خرید آخر پرسپولیس چه کسانی هستند؟

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، باشگاه پرسپولیس در یک ماه اخیر فعال ترین باشگاه لیگ برتری در جابجایی تابستانی بوده است. تیمی که حالا با جذب چندین ستاره ملی پوش به مدعی اصلی فصل آینده لیگ برتر تبدیل شده است و در روزهایی که سایر مدعیان دنبال انتخاب سرمربی خود بودند، یحیی گل محمدی و مدیران پرسپولیس تا حد زیادی اسکلت اصلی تیم فصل آینده خود را بستند و حالا تنها در پی جذب دو مهاجم هستند.

دو خرید آخر پرسپولیس چه کسانی هستند؟

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، گئورگی ولسیانی، سعید صادقی و محمد مهدی احمدی هفت خرید نو پرسپولیس هستند که در کنار تمدید قرارداد مهدی ترابی، سیامک نعمتی و میلاد سرلک نمایی از عملکرد پیروز سرخ ها در جابجایی است.

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد این باشگاه پس از خریدهای پیروز داخلی، حالا تنها دنبال جذب دو مهاجم است تا خط حمله خود را تقویت کند. در این زمینه نیز توافقاتی با کاسیانو دیاز برزیلی داشته و علاوه بر این بازیکن نیز با دو سه مهاجم دیگر مذاکره نموده است.

پرسپولیسی ها پس از جذب دو مهاجم مدنظرشان، تا حد زیادی پرونده جابجایی تابستانی خود را خواهند بست و تنها در صورت درخواست مجدد گل محمدی محتمل است بار دیگر با بازیکنی وارد مذاکره شوند.

منبع: فرارو

به "دو خرید آخر پرسپولیس چه کسانی هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو خرید آخر پرسپولیس چه کسانی هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید