واکنش سرمربی محبوب سرخ ها به شگفتی بزرگ ، امیدوارم نام این تیم روی جام جهانی حک گردد

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس به برد تاریخی کرواسی مقابل برزیل در جام جهانی واکنش جالبی نشان داد.

واکنش سرمربی محبوب سرخ ها به شگفتی بزرگ ، امیدوارم نام این تیم روی جام جهانی حک گردد

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان آنلاین رقابت های جام جهانی 2022 قطر در حالی ادامه دارد که تیم ملی کرواسی در مرحله یک چهارم نهایی با کسب پیروزی مقابل برزیل در ضربات پنالتی بار دیگر توانست به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه پیدا کند.

  • عمر سرمربی سابق تیم ملی ایران تمدید شد! | معجزه فوتبال در جام جهانی!
  • عکس | اسکوچیچ بعد از مدت ها مسرور شد | واکنش سرمربی سابق ایران به شگفتی بزرگ جام جهانی

کروات ها که در دوره قبلی فینالیست جام جهانی 2018 شده بودند نشان دادند حضورشان در بین برترین تیم های جهان اتفاقی نیست و می توانند در هر دوره توانایی های خود را به رخ بکشند.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال عمان که سال ها در تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس کار نموده است، در حال حاضر در قطر حضور دارد و بازی کرواسی و برزیل را هم از نزدیک دیدن کرد تا شاهد صعود تیم کشورش به مرحله نیمه نهایی باشد.

برانکو درباره صعود تیم ملی کرواسی به مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 گفت: شگفتی فوتبال را هر لحظه دیدن کردیم، قطعاً کرواسی یکی از برترین تیم های تاریخ فوتبال ملی برزیل را شکست داد.

سرمربی سابق تیم ملی ایران اضافه کرد: تیمی که خسته نباشد برایش گل خوردن مهم نیست بلکه خروج پیروز در خاتمه هر بازی اهمیت فراوان دارد، همین موضوع باعث شد تا کرواسی پس از اینکه مقابل برزیل گل خورد کوشش هایش را ادامه دهد و بتواند در وقت های اضافی گل بزند و بازی را به پنالتی بکشد.

برانکو درباره خلق این شگفتی به وسیله کروات ها تاکید نمود: شک ندارم زلاتکو دالیچ سرمربی کرواسی و تمام ارکان فنی تیم برای پنالتی ها هم برنامه ریزی دقیق داشتند. آنها می دانستند برزیل از چه نقطه ای ضربه پذیر است و روی همان پافشاری کردند و نتیجه گرفتند. کرواسی لایق برترین تبریک های فوتبالی جهانست.

پیش بینی سرمربی سابق تیم ملی ایران برای جام جهانی، قهرمانی کرواسی است. برانکو درباره احتمال صعود دوباره کرواسی به فینال جام جهانی توضیح داد: چرا که نه! کرواسی لایق جام شده است و این تیم پس از بارها و بارها نزدیکی به جام باید این بار طلا را لمس نمایند.

برانکو درباره تقابل آرژانتین و کرواسی در مرحله نیمه نهایی تاکید نمود: سخت ترین تیم ها در مسیر کرواسی قرار گرفتند، اما فکر می کنم با توجه به اینکه هر دو تیم با پیروزی در ضربات پنالتی به نیمه نهایی آمده اند بازی برابری را مقابل هم انجام خواهند داد. باید دید این تیم در ادامه چه نتیجه ای می گیرد. امیدوارم نام کرواسی روی جام جهانی حک گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "واکنش سرمربی محبوب سرخ ها به شگفتی بزرگ ، امیدوارم نام این تیم روی جام جهانی حک گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سرمربی محبوب سرخ ها به شگفتی بزرگ ، امیدوارم نام این تیم روی جام جهانی حک گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید