سامسونگ 19 مرداد از گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 رونمایی می نماید

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، طرفداران و علاقمندان به گوشی های هوشمند تاشو همگی منتظر معرفی نسل نو گوشی های تاشوی سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 هستند. این شرکت فناوری کره ای در سال 2021 با عرضه گوشی های تاشوی زد فلیپ و زد فولد توانست بازار این گجت های هوشمند را تحت تصرف خود درآورد و محصولات باکیفیتی را به کاربرانش ارائه دهد. به همین دلیل خبرهای نوی در خصوص تاریخ رونمایی این محصولات در رسانه های خبری منتشر شده است. انتظار می رود که سامسونگ در ماه آگوست با برگزاری رویدادی از نسل نو گوشی های تاشو گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 رونمایی کند. بعلاوه حدس هایی در خصوص رونمایی از نسل نو ساعت های هوشمند سامسونگ یعنی سری گلکسی واچ 5 نیز در کنار این گوشی ها مطرح شده است.

سامسونگ 19 مرداد از گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 رونمایی می نماید

جان پروسر، افشاگر معروف دنیای فناوری به تازگی تاریخ دقیق رونمایی و رنگ های محصولات تازه سامسونگ را فاش نموده است. طبق گزارش این تحلیلگر، رویداد گلکسی آنپکد بعدی سامسونگ 19 مرداد ماه امسال (10 آگوست) برگزار خواهد شد. غول فناوری کره ای طی این رویداد قرار است گوشی های هوشمند تازه گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 و بعلاوه سری گلکسی واچ 5 را به کاربران معرفی کند. باید اشاره کنیم که پیش فروش این محصولات از همان روز رونمایی و تاریخ فروش آن نیز از 4 شهریور ماه آغاز خواهد شد.

گلکسی زد فولد 4 طبق گفته جان پروسر در رنگ های مشکی، سبز و بژ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در سوی دیگر کاربران می توانند از بین رنگ های گرافیتی، ارغوانی، صورتی و آبی گلکسی زد فلیپ 4 دست به انتخاب بزنند. سری گلکسی واچ 5 نیز شامل سه مدل خواهد بود. مدل 40 میلی متری گلکسی واچ 5 در رنگ های مشکی، نقره ای و طلایی عرضه خواهد شد. مدل 44 میلی متری این ساعت نیز در رنگ های مشکی، نقره ای و یاقوت کبود (مایل به آبی) در دسترس کاربران قرار می گیرد. در نهایت مدل 46 میلی متری گلکسی واچ 5 پرو در دو رنگ مشکی و نقره ای در دسترس خواهد بود.

این افشاگر بعلاوه فاش نموده در همان رویداد، سامسونگ از رنگ یاسی سری پرچم دار گلکسی S22 نیز رونمایی خواهد نمود. به نظر می رسد این شرکت در ماه آینده تاریخ دقیق رویداد گلکسی آنپکد خود را به طور رسمی اعلام خواهد نمود. پیش تر نیز خبری منتشر مبنی بر اینکه سامسونگ فراوری انبوه قطعات دو گوشی هوشمند تاشوی تازه خود را به زودی آغاز می نماید تا بتواند آن ها را طبق برنامه ریزی خود در تابستان به کاربران معرفی کند.

انتظار می رود این شرکت فراوری انبوه این محصولات را از ماه آینده یا اوایل ژوئیه آغاز کند. گزارش های تازه حاکی از آن است که سامسونگ میخواهد بیش از 10 میلیون واحد گوشی هوشمند تاشوی را روانه بازار کند. گفته می گردد که بخش عمده این تعداد از گوشی های هوشمند تاشو به گلکسی زد فلیپ که محبوب بیشتری دارد، تعلق پیدا می نماید. بدین ترتیب سامسونگ تقسیم بندی عرضه 70 درصدی به 30 درصدی را برای گلکسی زد فلیپ 4 در نظر خواهد گرفت.

بر اساس تازهترین شایعات سامسونگ از طراحی مشابه گلکسی زد فولد و فلیپ 3 در طراحی نسل های تازهشان استفاده خواهد نمود. به همین دلیل، وب سایت Universeice بیان کرد که گوشی های تاشوی تازه امسال سامسونگ بیشتر شبیه به گلکسی زد فولد 3 هستند. با این حال گفته می گردد که گلکسی زد فولد 4 ممکن است برای دوام بیشتر به نسل تازه شیشه بسیار نازک مجهز گردد. همین امر می تواند در خصوص گلکسی زد فلیپ 4 نیز صدق کند.

انتظار داریم که گلکسی زد فولد 4 به عنوان پرچم دار تاشوی تازه سامسونگ از یک نمایشگر 7.6 اینچی اصلی و یک نمایشگر 6.3 اینچی بیرونی بهره ببرد. گفته می گردد نسبت ابعاد این دو نمایشگر اندکی تغییر یافته و از سوی دیگر باید به شایعات مربوط به کاهش نسبی چین خوردگی نمایشگر هم اشاره کنیم. قلب تپنده این گوشی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است که کوالکام مدتی قبل از آن رونمایی کرد. در پنل پشتی این گوشی سیستم دوربین سه گانه دیده می گردد که دوربین اصلی از سنسور تازه 50 مگاپیکسلی استفاده می نماید. بعلاوه در کنار سنسور اصلی، دو سنسور 12 مگاپیکسلی اولترا واید و تله فوتو نیز تعبیه خواهد شد.

سامسونگ برای نمایشگر داخلی این گوشی احتمالاً از دوربین زیر نمایشگر 16 مگاپیکسلی بهره می برد و برای نمایشگر بیرونی نیز شاهد به کار گیری سنسور 10 مگاپیکسلی خواهیم بود. انرژی این گوشی نیز از یک باتری 4400 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "سامسونگ 19 مرداد از گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 رونمایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ 19 مرداد از گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 رونمایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید