سرانه فضاهای ورزشی در دهلران 12 صدم مترمربع افزایش یافت

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: سرانه فضاهای ورزشی شهرستان دهلران با بهره برداری از پروژه های اخیر 12 صدم متر مربع افزایش یافته است.

سرانه فضاهای ورزشی در دهلران 12 صدم مترمربع افزایش یافت

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان ایلام مظفر علی شائی در آئین تجلیل از هیات های ورزشی در دهلران گفت: با بهره برداری از پروژه های ورزشی این شهرستان طی 2 روز گذشته سرانه ورزشی شهرستان دهلران اضافه نموده شده است.

وی اضافه نمود: سرانه ورزشی در دهلران هم اکنون به یک متر مربع رسیده اما با توجه به جمعیت و گستردگی این شهرستان احتیاج است که اماکن ورزشی نیز گسترش یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام تاکید نمود: برنامه ریزی و اولویت بندی نموده ایم که اماکن خاص ورزشی که در شهرستان احتیاج است را پیگیری و در شورای برنامه ریزی استان و شهرستان تصویب کنیم.

علی شائی با اشاره به فعالیت 311 هیات ورزشی در ایلام یادآور شد: تجلیل از هیئت های ورزشی تا انتها امسال در همه شهرستان ها از برنامه هایی است که عملیاتی می کنیم.

فرماندار دهلران نیز در این مراسم گفت: در دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای بع توسعه فضاهای ورزشی در شهرها ، بخش ها و روستاها شده است.

مجید عسگری اضافه نمود: بهره برداری از پنج زمین چمن مصنوعی با اعتبار 50 میلیارد ریال از دستاوردهای خوبی بود که در امسال رخ داد و این امر به سرانه ورزشی شهرستان یاری کرد.

وی ضمن تقدیر از هیات های ورزشی تاکید نمود: باید در بعد ورزش قهرمانی نیز با توجه به استعدادهای ورزشی شهرستان شاهد پیشرفت باشیم.

فرماندار دهلران بر ضرورت تسریع در عملیات اجرایی سالن استخر شنای دهلران تاکید نمود و اضافه نمود: پیگیری برای تسریع در پروژه های ورزشی شهرستان و همچنین توجه ویژه به ورزش شهرستان از لحاظ تجهیزات و اماکن ورزشی از درخواست هایی است که امیدواریم مدیر کل ورزش و جوانان استان ویژه مد نظر قرار دهند.

در انتها با اهدا لوح و هدایایی از هیئت های ورزشی برتر شهرستان دهلران تجلیل شد.

منبع: جام جم آنلاین

به "سرانه فضاهای ورزشی در دهلران 12 صدم مترمربع افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانه فضاهای ورزشی در دهلران 12 صدم مترمربع افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید