طراحی سامانه جامع ثبت نام غیرحضوری مدارس در دانشگاه تبریز

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، رئیس مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز گفت: سامانه ثبت نام غیر حضوری مدارس توسط شرکت دانش بنیان مستقر در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز طراحی و راه اندازی شد.

طراحی سامانه جامع ثبت نام غیرحضوری مدارس در دانشگاه تبریز

علی پورزیاد، رئیس مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه وبلاگ بازسازی ساختمان، از طراحی و راه اندازی سامانه ثبت نام غیر حضوری مدارس توسط شرکت دانش بنیان مستقر در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز اطلاع داد.

علی پورزیاد با اشاره به طراحی و راه اندازی این سامانه بیان کرد: در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی در شرایط کرونا و ایجاد بستر مناسب برای حضور حداقلی دانش آموزان و اولیا در مدارس؛ سامانه ثبت نام غیر حضوری سهاد، توسط شرکت پویا نگار ارتباط سپهر، از واحد های فناور مستقر در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز، طراحی شده است.

رئیس مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز با اشاره به اینکه این سامانه به صورت رایگان در اختیار مدارس قرار می گیرد اضافه نمود: دانش آموزان با مراجعه به سایت مدرسه و تکمیل فرم ثبت نام، درخواست خود مبنی بر ثبت نام در سال تحصیلی پیش رو را اعلام نموده و پس از تایید مدیریت، ثبت نام نهایی صورت می گیرد. این سامانه علاوه بر امکانات فوق، مجهز به درگاه پرداخت آنلاین نیز است که در صورت احتیاج به پرداخت شهریه برای مدارس غیر دولتی، اولیای محترم بتوانند از همین طریق فرآیند ثبت نام را تکمیل نمایند.

وی مهمترین مزیت استفاده از این سامانه را کاهش خطر حضور دانش آموزان یا اولیا، جهت ثبت نام در ایام کرونا دانست و توضیح داد: عدم تحمیل هزینه بر مدارس، کاربرپسند بودن و دسترسی آسان، از جمله مزیت¬های سامانه طراحی شده است و طی چند روز اخیر و از زمان رونمایی از این سامانه حدود 30 مدرسه استفاده از این سامانه را آغاز نموده¬اند. شایان ذکر است شرکت پویا نگار ارتباط سپهر از واحد های فناور پیروز در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز در حوزه فناوری اطلاعات است و در حال رایزنی با وزارت محترم آموزش و پرورش جهت استفاده از این سامانه در مدارس کل کشور است.

گفتنی است، مسئولین مدارس، جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی sahadapp.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "طراحی سامانه جامع ثبت نام غیرحضوری مدارس در دانشگاه تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سامانه جامع ثبت نام غیرحضوری مدارس در دانشگاه تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید