عون زنگ خطر را به صدا درآورد

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، ایسنا نوشت: رئیس جمهوری لبنان امروز (یکشنبه) خواهان پایان یافتن کوشش ها برای ایجاد فتنه های مذهبی شد و تعرض به نماد مذهبی هر گروه و طایفه ای را تعرض به کل لبنان قلمداد کرد.

عون زنگ خطر را به صدا درآورد

روزنامه الیوم السابع چاپ مصر نوشت، میشل عون، رئیس جمهوری لبنان در واکنش به کوشش ها برای ایجاد فتنه های مذهبی از مسؤولان کشورش خواست به فتنه با هدف ضربه زدن به مقدسات دینی و مذهبی پایان دهند.

عون با تاکید بر اینکه تعرض به نماد مذهبی هر طایفه ای تعرض به کل لبنان است و قدرت این کشور در وحدت ملی آن نهفته است، خواهان کنار گذاشتن اختلافات سیاسی و بازگشت به کوشش به منظور بیرون کشیدن کشور از عمق بحران های پی در پی شد.

عون در توییتی نوشت: آنچه شب گذشته رخ داد زنگ هشدار بود، با توهین و حمله به زندگی شایسته ای نمی رسیم زیرا با زور یا خشونت کسی بر دیگری پیروز نمی گردد و این حق جوانان ماست که به آنها زندگی با عزت بدهیم نه اینکه آنها را به جنگ با یکدیگر، خونریزی و تحقیر مقدسات سوق دهیم، با حمله به نظامیان، مغازه ها و مؤسسات به اهداف خود نمی رسیم زیرا هرگونه سرشکستگی امنیتی خدای نانموده اگر اتفاق بیفتد به نفع کسی نخواهد بود.

سعد حریری، نخست وزیر سابق لبنان نیز در واکنش به این تنش پیش آمده توییت کرد: خطاب به تمامی شهروندانی که اهانت به ام المومنین عائشه آنها را جریحه دار نموده، می گویم به آگاهی و خرد پایبند باشید و به دنبال هیچ گونه واکنشی که آرامش داخلی را به خطر بیندازد و فضا را برای گروهی نادان جهت فتنه انگیزی میان مردم کشور فراهم می نماید، نباشید.

310311

منبع: خبرآنلاین

به "عون زنگ خطر را به صدا درآورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عون زنگ خطر را به صدا درآورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید