حمایت 33 دیپلمات باسابقه از بایدن

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، خبرگزاری خبرنگاران- این دیپلمات ها تاکید کردند که سیاست های ترامپ باعث انزوای بین المللی و افزایش تنش ها به ویژه در غرب آسیا شده است.

حمایت 33 دیپلمات باسابقه از بایدن

به گزارش خبرگزاری وبلاگ بازسازی ساختمان، روزنامه واشنگتن تایمز در مطلبی در پایگاه اینترنتی خود با عنوان حمایت 33 سفیر سابق و کارشناس خاور میانه از جو بایدن نوشت: گروهی متشکل از 33 سفیر سابق و کارشناسان امور خاورمیانه روز جمعه ضمن تایید و حمایت از جو بایدن معاون سابق رئیس جمهور آمریکا، اعلام کردند در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ، آمریکا اعتماد و دوستی بسیاری از کشور ها را از دست داده است.

حمایت گسترده دیپلماتها و ژنرالهای ارتش از بایدن

اعلام حمایت قابل توجه این سفیران سابق و کارشناسان تنها چند هفته پس از آن اجرا شده است که حدود 500 نفر از ژنرال های سابق و کارشناسان امنیت ملی نیز از جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت کردند.

بیش از 200 مقام نظامی سابق نیز ماه گذشته از دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا اعلام حمایت کردند.

این کارشناسان سیاسی در اعلام حمایت خود از بایدن به سابقه طولانی خدمات وی اشاره کردند و گفتند این نامزد دموکرات انتخابات آمریکا منافع امنیت ملی آمریکا را پیش خواهد برد، حاکمیت قانون را تقویت و از اقلیت ها و حقوق بشر در داخل کشور و در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا حمایت خواهد کرد.

حمایت از آل سعود در جنگ یمن برخلاف منافع ملی آمریکاست

این کارشناسان در اعلام حمایت خود از بایدن گفتند: جو بایدن از شرکای منطقه ای می خواهد تا به سیاست های زیان آور نظیر حمایت از ائتلاف عربستان سعودی - امارات عربی متحده در جنگ تاسف آور یمن، سرکوب مخالفان و هدف قرار دادن فعالان زن، ناراضیان و روزنامه نگاران خاتمه بخشند.

افرادی که از جو بایدن اعلام حمایت کردند شامل سفیران سابق آمریکا در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا، مقامات وزارت امور خارجه، کاخ سفید و کارشناسان سیاسی هستند که می گویند اگرچه ممکن است با همه سیاست های جو بایدن موافق نباشند، اما اطمینان دارند که وی دیپلماسی آمریکا را به منظور ارائه راه چاره های سیاسی و ابراز نظرات و دیدگاه شهروندان در خصوص راه چاره های سیاسی برای بسیاری از درگیری ها در این منطقه، ارتقا خواهد بخشید.

سیاست خارجی غیر متعارف ترامپ

این افراد بدون اشاره به نام دونالد ترامپ در ادامه به رویکرد غیر متعارف سیاست خارجی که دولت فعلی آمریکا اغلب برای آن به دقت مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است، اشاره کردند و گفتند جو بایدن ما را از سخنان و اقدامات التهاب آمیز و سیاست هایی که امنیت ملی آمریکا را تضعیف می کند؛ دور خواهد کرد.

آن ها در ادامه گفتند: به اعتقاد ما، جو بایدن از درستی، دانش و درک کافی برای شروع و حمایت از سیاست هایی که در واقع از منافع و امنیت آمریکایی ها حمایت می کند، برخوردار است و در عین حال به مردم این منطقه امکان می دهد تا به امیال و آرزو های خود برای تحقق ثبات، امنیت، کامیابی و عدالت برسند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "حمایت 33 دیپلمات باسابقه از بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت 33 دیپلمات باسابقه از بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید