محمد صراف اطلاع داد: عسگرپور دبیر انجمن صنفی وی. او.دی شد، بازگشت 2 پلتفرم به صنف

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس انجمن صنفی وی اودی با اشاره به تصمیم های تازه این صنف از انتخاب محمدمهدی عسگرپور به اسم دبیر تازه و بازگشت دو پلتفرم فیلیمو و نماوا به فعالیت های این صنف اطلاع داد.

محمد صراف اطلاع داد: عسگرپور دبیر انجمن صنفی وی. او.دی شد، بازگشت 2 پلتفرم به صنف

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، محمد صراف رئیس انجمن صنفی وی اودی و مدیر پلتفرم فیلم نت با اشاره به صندلی وی اودی ها گفت: رشد فعالیت های وی او دی ها در سال های گذشته و فراوری محتوا در نمایش خانگی باعث شد لزوم فعالیت جدی تر انجمن صنفی بیش از پیش احساس گردد.

او با اشاره به تصمیمات تازه هیات مدیره انجمن بیان کرد: بر همین اساس در جلسات هیات مدیره تصمیم جدی بر این بود که در عین این که فعالیت انجمن توسعه بیشتری پیدا کند احتیاج است که یک دبیر با تجربه برای انجمن انتخاب گردد. گزینه های زیادی مورد آنالیز نهاده شد و در نهایت آقای محمدمهدی عسگرپور به علت تسلط به فضای پلتفرم ها و فراوری و بعلاوه سابقه تهیه کنندگی و بعلاوه آشنایی کامل با قوانین فراوری برای این سمت انتخاب شدند.

رئیس انجمن صنفی وی اودی با اشاره به تصمیمات دیگر انجمن صنفی اضافه نمود: از دو پلتفرم فیلیمو و نماوا دعوت شد تا در صنف حضور داشته باشند و بر همین اساس با مدیران این پلتفرم ها جلساتی داشتیم که آنها هم استقبال کردند.

او با اشاره به انصراف این دو پلتفرم در سال گذشته شرح داد: حضور این دو پلتفرم در انجمن مغتنم است و به لحاظ قانونی هم مسئله ای وجود ندارد، چون دوستان انصراف کتبی نداده بودند.

محمدصراف در خاتمه توضیح داد: امیدواریم در سال فراوری؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها انجمن صنفی بتواند با برقراری ارتباط موثر با رگولاتور موانع پیش روی این صنعت عظیم و نوپا را برطرف کند.

لازم به ذکر است محمدمهدی عسگرپور دبیر تازه صنف وی او دی کشور سابقه طولانی در عرصه مدیریت سینمایی و فرهنگی دارد. مدیرعاملی خانه سینما، دبیری سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیرعاملی بنیاد سینمایی فارابی و قائم مقامی مدیر شبکه 2 سیما از جمله فعالیت های عسگرپور در عرصه مدیریت است. در کارنامه عسگرپور می توان به ساخت 13 فیلم و سریال در سینما و تلویزیون در مقام کارگردان اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری آریا

به "محمد صراف اطلاع داد: عسگرپور دبیر انجمن صنفی وی. او.دی شد، بازگشت 2 پلتفرم به صنف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد صراف اطلاع داد: عسگرپور دبیر انجمن صنفی وی. او.دی شد، بازگشت 2 پلتفرم به صنف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید