نتفلیکس پشت ویل اسمیت را خالی کرد!

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان ، ایسنا به نقل از هالیوود ریپورترنوشت: یک هفته قبل از مراسم اسکار، دیوید لیچ از کارگردانی فیلم حیله گر با بازی ویل اسمیت کنار رفت و کمپانی نتفلیکس فورا کوشش برای یافتن کارگردانی دیگر برای ساخت این پروژه را شروع کرد؛ اما بلافاصله پس از حمله اسمیت به کریس راک در صحنه اسکار، نتفلیکس بی سر و صدا از ساخت این پروژه کنار کشیده است.

نتفلیکس پشت ویل اسمیت را خالی کرد!

حیله گر قرار بود داستان یک رئیس جنایتکار را روایت کند که پس از یک حمله، حافظه خود را از دست می دهد. با کنار هم گذاشتن سرنخ ها، او متوجه می گردد که شخصیتی دوگانه به عنوان یک رئیس ثروتمند و یک مامور ازکارافتاده سازمان سیا داشته است.

به نظر می رسد نتفلیکس با توجه به حواشی اخیر پیرامون ویل اسمیت در ساخت این پروژه، احتیاط به خرج داده است و معین نیست که آیا کوشش خواهد نمود این پروژه را با بازیگر و کارگردان دیگری مقابل دوربین ببرد یا خیر.

نوترین مطالب

بازی مرکب در دنیای واقعی!

آدام سندلر بسکتبالیست می گردد

وقتی بردلی کوپر را به جا نمی آورید

گلشیفته فراهانی صداپیشه انیمیشن نو نتفلیکس شد

ویل اسمیت هم اکنون درام رهاسازی که درباره فرار بردگان و محصول اپل پلاس است را در مرحله پس از فراوری دارد که قرار است در سال 2022 اکران گردد اما تاریخ دقیق انتشار آن معین نیست. بعلاوه پروژه ساخت فیلم پسران بد در مرحله پیش فراوری واقع شده است و اسمیت قبل از اسکار، 40 صفحه از فیلمنامه را دریافت نموده اما به گفته بعضی منابع، این پروژه موقتا متوقف شده است.

اسمیت که سال جاری برای بازی در فیلم پادشاه ریچارد پیروز به کسب جایزه اسکار شد روز گذشته در پی حواشی مراسم اسکار از عضویت در آموزشگاه کناره گیری کرد.

منبع: خبرکانادا

به "نتفلیکس پشت ویل اسمیت را خالی کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتفلیکس پشت ویل اسمیت را خالی کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید