هشدار مرکل درباره شیوع مجدد کرونا با توجه به شروع فصل سفرها

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، صدر اعظم آلمان با توجه به شروع فصل سفرهای تابستانی و لغو هشدارهای سفر برای کشورهای اروپایی با تاکید بر اینکه ویروس کرونا هنوز از بین نرفته است درباره بازگشت به عقب در غلبه بر این بحران هشدار داد.

هشدار مرکل درباره شیوع مجدد کرونا با توجه به شروع فصل سفرها

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ بازسازی ساختمان به نقل از هفته نامه اشپیگل، هشدارهای سفر آلمان برای بیشتر کشورهای اروپایی لغو شده است و بسیاری از شهروندان آلمانی به اهداف سفرهای تابستانی خود می اندیشند.

آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان با توجه به بحران کرونا با نگرانی به شروع فصل سفرها نگریسته و فورا درباره یک شکست در مقابله با کرونا و بازگشت مجدد بحران هشدار داد.

صدر اعظم آلمان با اشاره به اینکه اقتصاد آلمان از یک رکود عظیم در تمام بخش ها رنج می برد گفت: از این رو همچنان یک کوه عظیمی از کارها در برابر ما واقع شده است.

مرکل با تاکید بر اینکه هنوز هیچ کس نمی داند که رفتار مصرف کنندگان و نحوه پیشرفت این بیماری چگونه خواهد بود با اشاره به اینکه نمی خواهد بدبین باشد و تنها با خوش بینی می توان بر این شرایط غلبه کرد در عین حال گفت: ما باید واقع بین باشیم.

مرکل با اشاره به شادی شهروندان درباره بازگشایی مرزها گفت: من کاملا نمی دانم که آیا ما امید و واقعیت را با هم جمع نموده ایم.

صدر اعظم آلمان با توجه به عواقب بحران کرونا برای مشاغل در آلمان گفت: این بحران بر خلاف بحران در سال های 2008 و 2009 به سرعت قابل علاج نیست. از این رو این مسئله اهمیت دارد که دولت و فراکسیون اتحادیه احزاب متحد مسیحی اطمینان و شایستگی عمل از خود نشان دهد.

صدر اعظم آلمان تاکید نمود که این ویروس از بین نرفته حتی اگر به خوبی مهار شده باشد. وی گفت: در جاهایی که انسان ها به صورت تنگاتنگ به هم نزدیک هستند خطر شیوع وجود دارد.

وی هشدار داد: ما باید مراقب باشیم که شرایط سخت ایجاد شده در اقتصاد را دوباره بدتر نکنیم.

وی تاکید نمود: ما همچنان در دوران پرتنشی قرار داریم حتی اگر حالا به اصطلاح خورشید بهتر می درخشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "هشدار مرکل درباره شیوع مجدد کرونا با توجه به شروع فصل سفرها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار مرکل درباره شیوع مجدد کرونا با توجه به شروع فصل سفرها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید