پروازهای تاجیکستان و ایران از سر گرفته شد، برنامه پروازی و قیمت بلیت اعلام شد

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، پس از توقف پرواز شرکت آسمان در راستا دوشنبه - مشهد و بروز مسائل اقتصادی برای شرکت تاجیک ایر تاجیکستان، دیگر پرواز مستقیم بین ایران و تاجیکستان انجام نمی شد و این موضوع مسافران را از نظر اقتصادی و زمانی تحت فشار قرار داده بود.

پروازهای تاجیکستان و ایران از سر گرفته شد، برنامه پروازی و قیمت بلیت اعلام شد

اداره هواپیمایی کشوری تاجیکستان چندی پیش به شرکت وارش ایرلاین اجازه داد تا در جهت مشهد- دوشنبه پرواز انجام دهد.

معاون اداره هواپیمایی کشوری تاجیکستان دو روز پیش برنامه پرواز این شرکت هواپیمایی ایران به حریم هوایی تاجیکستان را تأیید کرد. قرار است نخستین پرواز شرکت وارش روز ششم ماه ژوئن با هواپیمای بوئینگ 737-500 که حامل 120 مسافر است از تاجیکستان به ایران انجام شود.

فروش بلیت ها در خطوط مشهد- دوشنبه- مشهد از 15 مه با دریافت تاییدیه از مقامات تاجیکستان شروع شده است. به گفته نمایندگی این شرکت هواپیمایی، بیشتر این بلیت ها به فروخته شده است. بهای بلیت یک طرفه 2360 سامانی (10 میلیون و 524 هزار ریال) و دو طرفه (رفت و بازگشت) 3750 سامانی (16 میلیون و 723 هزار ریال) است.

عبدالرضا محمدی مدیر شرکت الماس شرق که نمایندگی شرکت هواپیمایی وارش در تاجیکستان است به یک رسانه محلی گفت: به دلیل عدم وجود پرواز مستقیم به ایران، درخواست اجازه چنین پروازی را ارائه کردند و حالا طبق برنامه، این شرکت هفته ای یک پرواز به در این جهت انجام خواهد داد.

به گفته عبدالرضا محمدی، پرواز در این خط هوایی روزهای پنج شنبه ساعت 9:15 دقیقه از فرودگاه مشهد شروع خواهد شد و ساعت 13:00 هم از فرودگاه دوشنبه به مشهد باز می شود. در حال حاضر برنامه این پروازها هفته ای یک بار خواهد بود. اگر مشکل تاجیک ایر رفع شود و پروازها به تهران مجدداً راه اندازی شود، امکان پروازهای بیشتر فراهم می شود.

وی اضافه کرد: پروازها از دوشنبه به مشهد، هزینه مسافرینی که مجبور بودند ابتدا به ترکیه یا دوبی رفته سپس به تهران پرواز نمایند را کاهش داده است.

بر اساس گزارش ایرنا، شرکت هواپیمایی آسمان، سپتامبر پرواز هواپیماهایش را از شهر مشهد به مرکز تاجیکستان قطع کرد و دلیل قطع پروازها مسائل و مسائل مالی اسم شد.

منبع: گردشبان

به "پروازهای تاجیکستان و ایران از سر گرفته شد، برنامه پروازی و قیمت بلیت اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازهای تاجیکستان و ایران از سر گرفته شد، برنامه پروازی و قیمت بلیت اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید