پیش بینی باب وودوارد درباره هرج و مرج بالا در انتخابات آمریکا، ترامپ نمی فهمد مسئول محافظت از شهروندان است

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، نویسنده و روزنامه نگار معروف آمریکایی از احتمال به وجود آمدن هرج و مرج و بی نظمی بی سابقه ای در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خبر داده و انتقاد شدیدی به عملکرد ترامپ از جمله در مدیریت بحران کرونا وارد کرد.

پیش بینی باب وودوارد درباره هرج و مرج بالا در انتخابات آمریکا، ترامپ نمی فهمد مسئول محافظت از شهروندان است

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ بازسازی ساختمان، باب وودوارد، نویسنده و روزنامه نگار آمریکایی و گزارشگر رسوایی واترگیت در گفتگویی با هفته نامه اشپیگل انتقاد شدیدی به دونالد ترامپ وارد نموده و گفت: ترامپ قوانین انتخاباتی را زیر پا می گذارد، در مدیریت بحران کرونا شکست خورده و مشکوک رفتار می نماید.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ بازسازی ساختمان بخوانید. (کلیک کنید)

وی با نگرانی به انتخابات ریاست جمهوری آینده در آمریکا نگریسته و دوران پر هرج و مرج تری را برای آمریکا پیش بینی می نماید.

این نویسنده معروف آمریکایی در بخش دیگری از سخنانش عواقب جدی شکست انتخاباتی دونالد ترامپ را رد ننموده و گفت: ترامپ رفتار مشکوکی دارد و در این انتخابات می تواند چیزهای غیر قابل تصوری اتفاق بیفتد.

وی در بخش دیگری از سخنانش توضیح داد که این از جمله وظایف رئیس جمهور است که انتقال مسالمت آمیز قدرت و یکپارچگی فرایند انتخابات را تضمین کند، اما ترامپ اساسی ترین حقوق آمریکایی ها یعنی حق رای دادن را زیر پا گذاشته است. در این انتخابات خطر به وجود آمدن میزان بی نظیری از هرج و مرج و بی نظمی وجود دارد.

وودوارد با وجود پیشتازی جو بایدن، رقیب دموکرات ترامپ در نظر سنجی ها در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اما پیروزی ترامپ در این انتخابات را رد ننموده و گفت: این امکان وجود دارد که ترامپ پیروز انتخابات گردد، بعضی معتقدند که این غیر ممکن است. اما من به نظر سنجی ها اعتماد ندارم.

وی اضافه کرد: من اعتقاد دارم که در سال 2016 هم در ایالات متحده نظم سابق مرده بود. هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه در شناخت آن لحظات غفلت کردند. آنها احساسات مردم را درک نکردند. اما ترامپ به طرز شگفت آوری این را فهمید، البته به صورت مشاهده ای و نه منطقی و عقلانی.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی وبلاگ بازسازی ساختمان بخوانید. (کلیک کنید)

این روزنامه نگار معروف آمریکایی همچنین به نحوه برخورد ترامپ با بحران کرونا انتقاد وارد نموده و گفت: من فکر می کنم او نمی فهمد که مسئولیت حفاظت از مردم بر عهده او است. او نمی فهمد که مسئولیت دارد حقایق را بازگو کند. ترامپ مسئولیت اخلاقی خود در انجام وظیفه شناسانه وظایف رئیس جمهوری را درک نمی نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پیش بینی باب وودوارد درباره هرج و مرج بالا در انتخابات آمریکا، ترامپ نمی فهمد مسئول محافظت از شهروندان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی باب وودوارد درباره هرج و مرج بالا در انتخابات آمریکا، ترامپ نمی فهمد مسئول محافظت از شهروندان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید