کشت 15 هکتار گیاه دارویی سیاه دانه

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، کشت گیاهان دارویی درسطح 15 هکتار از زمین های مورد بهره برداری شرکت تعاونی فراوری،شهرستان ثلاث باباجانی شروع شد.

کشت 15 هکتار گیاه دارویی سیاه دانه

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان از کرمانشاه،ایرج صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: این برای نخستین بار است که 15 هکتار از زمین های بهره برداران شرکت تعاونی فراوری ازگله زیر کشت گیاه دارویی سیاه دانه رفته است.

او با بیان اینکه بیش از 1059 هکتار از زمین های منطقه زیر پوشش این شرکت تعاونی است اضافه کرد: هم اکنون حدود 800 هکتار از این زمین ها برای کشت آماده بهره برداری است.

صفایی با بیان اینکه شرکت تعاونی فراوری ازگله در راستا سامانه گرراستای قرار گرفته است اضافه کرد: 160 بهره بردار در حوزه این شرکت تعاونی فعالیت دارند.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه در ادامه با دعوت از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های مربوط به این حوزه از آنان خواست با شبکه تعاونی های روستایی استان همکاری نمایند.

لازم به ذکر است:هم اکنون حدود 280 تشکل و اتحادیه با 200 هزار نفر عضو در حوزه تعاون روستایی، کشاورزی، دامداری، زنان روستایی، تعاونی های فراوری، سهامی زراعی، نظام های صنفی و خبرگان بخش کشاورزی زیرپوشش سازمان تعاون روستایی کرمانشاه است.

ق

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کشت 15 هکتار گیاه دارویی سیاه دانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشت 15 هکتار گیاه دارویی سیاه دانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید