سومین رویداد استان آپ کشور در سمنان به میزبانی شاهرود برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، رییس پارک علم و فناوری استان سمنان گفت: سومین رویداد استان آپ کشور در این استان به میزبانی شاهرود و با هدف شناسایی طرح های سرمایه پذیر استانی و تسهیل در فرایند جذب سرمایه و ارتباط ایده پردازان و شتابدهنده ها برگزار می گردد.

سومین رویداد استان آپ کشور در سمنان به میزبانی شاهرود برگزار می گردد

به گزارش گروه استان های وبلاگ بازسازی ساختمان از سمنان، محسن نظری رییس پارک علم و فناوری استان سمنان با بیان اینکه این رویداد استارت آپی طی چند ماه گذشته در استان های کرمان و قزوین برگزار گردید، گفت: پارک علم و فناوری استان سمنان سومین رویداد استان آپ را در کشور برگزار می نماید و مهلت ارسال اطلاعات علاقه مندان به شرکت در این رویداد استانی تا 19 آبان 1400 است.

او با بیان اینکه حمایت از شرکت های استارت آپی، کسب و کار های نوپا و شرکت های فناور از جمله برنامه های اصلی این رویداد است، توضیح داد: شناسایی احتیاج های فناورانه استان با یاری صنایع، شناسایی استارت آپ های سرمایه پذیر در استان سمنان از دیگر اهداف این رویداد است.

نظری با اشاره به اینکه بیشتر دستگاه های اجرایی و نهاد ها در سراسر استان سمنان در این رویداد حضور دارند، گفت: تمامی دانشگاه ها، صندوق پژوهش و فناوری، شرکت شهرک های صنعتی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات و استانداری با موضوع پارک علم و فناوری استان سمنان و صندوق نوآوری و شکوفایی در این رویداد حضور خواهند داشت.

رییس پارک علم و فناوری استان سمنان ادامه داد: شناسایی استارت آپ ها و طرح های سرمایه پذیر استان، ارتباط بهتر و موثرتر با فعالان اکوسیستم استارت آپی، معرفی و بومی سازی پیشرفت ها و دستاورد های حوزه نوآوری در استان و تسهیل فرایند جذب سرمایه و به همرسانی صاحبان کسب وکار های نوپای استان و سرمایه گذاران خطرپذیر کشوری در دستور کار است.

او معرفی طرح های بومی دارای ظرفیت به سرمایه گذاران فعال کشور را یکی از مهمترین برنامه های این رویداد خواند و ابراز داشت: دوره های آموزشی و توانمندسازی برای تیم ها و استارتاپ های استان هم در این رویداد برگزار می گردد.

نظری با بیان اینکه استارت آپ ها و دارندگان طرح های سرمایه پذیر و ایده های فناورانه می توانند در این رویداد شرکت نمایند، اضافه نمود: سرمایه گذاران خطرپذیر، صندوق های پژوهش و فناوری، صندوق های بورسی، صندوق های سرمایه گذاری جسورانه، سرمایه گذاران شرکتی و نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی، شتاب دهنده های دانش بنیان و غیردانش بنیان، مراکز رشد، پارک های علم و فناوری هم در این رویداد شرکت خواهند داشت.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سومین رویداد استان آپ کشور در سمنان به میزبانی شاهرود برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین رویداد استان آپ کشور در سمنان به میزبانی شاهرود برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید