10کودک کردستانی در میان برگزیدگان پویش نقاشی کرونا را شکست می دهیم

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، خبرنگاران/کردستان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان گفت: با اعلام نهاد کتابخانه های عمومی کشور، 10 کودک کردستانی در میان برگزیدگان پویش نقاشی کرونا را شکست می دهیم قرار گرفتند

10کودک کردستانی در میان برگزیدگان پویش نقاشی کرونا را شکست می دهیم

محمد مخدومی، در گفت و گو با وبلاگ بازسازی ساختمان اظهار کرد: همزمان با شیوع بیماری کرونا در کشور و تعطیلات ناخواسته کتابخانه های عمومی در سراسر کشور، پویش نقاشی کرونا را شکست می دهیم از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور با هدف غنی سازی اوقات فراغت بچه ها در ایام کرونا، برای گروه سنی 4 تا 12 سال اجرا شد.

وی ادامه داد: با اعلام نتایج از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور 10 کودک کردستانی از شهرستان های سنندج، بیجار، سقز، قروه و کامیاران در میان برگزیدگان کشوری قرار گرفتند که قرار است با اهدای لوح تقدیر و هدیه ای ویژه از آن ها تقدیر به عمل آید.

مخدومی مطرح نمود: محمد خدامرادی، تینا هوکری، سانا محمدی، هلیا احمدی، هیدی محمدی از شهرستان سنندج، علیرضا قنبری و یاسان برازی از شهرستان قروه، محمد رحمانی از شهرستان کامیاران، مطهره پرویزی از شهرستان بیجار و یاسمن احمد پناه از شهرستان سقز برگزیدگان استان کردستان در پویش کشوری کرونا را شکست می دهیم هستند.

وی با اعلام اینکه 213 اثر از کردستان به دبیرخانه پویش نقاشی کرونا را شکست می دهیم ارسال شد، بیان کرد: بنا بر اعلام متولیان برگزاری پویش، این آثار بر اساس شاخص هایی چون تناسب اثر با موضوع مسابقه، تناسب نقاشی با سن فرد، یکدستی و مهارت در نقاشی و رنگ آمیزی و همچنین جذابیت و خلاقیت داوری شده اند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا و با تعطیلی کتابخانه های عمومی کشور در اسفند ماه سال گذشته، این نهاد فرهنگی به منظور اجرای برنامه های فرهنگی با موضوع کتابخوانی از فضای مجازی به خوبی بهره برده است.

دومی افزود: علاوه بر پویش نقاشی کرونا را شکست می دهیم پویش های دیگری مانند هر کتابدار یک کتابخوان، هر خانه، یک کتابخانه و افتتاح محافل ادبی توسط این نهاد فرهنگی و به صورت مجازی برای علاقمندان برگزار شد و با استقبال خوبی از سوی اقشار مختلف مردم روبرو شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "10کودک کردستانی در میان برگزیدگان پویش نقاشی کرونا را شکست می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10کودک کردستانی در میان برگزیدگان پویش نقاشی کرونا را شکست می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید