هوش مصنوعی

ابزارهای تازه مایکروسافت از هوش مصنوعی برای ایجاد تصاویر استفاده می نمایند

مایکروسافت در کنار کامپیوترهای سرفیس، از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای تبدیل متن به تصاویر رونمایی کرد. این ابزارها از همان تکنولوژی هوش مصنوعی به کار گرفته شده در سیستم مشهور DALL-E 2 بهره می برند.

21 مهر 1401

اینتل گرافیک های Arc پرو را برای سیستم های ورک استیشن راهی بازار کرد

اینتل به تازگی کارت گرافیک های سری Arc پرو را به بازار عرضه کرد؛ محصولاتی که قرار است در کامپیوترهای فوق العاده حرفه ای، یعنی آن هایی که با هدفی غیر از گیمینگ اسمبل می شوند مورد استفاده قرار بگیرند.

18 مرداد 1401

سرمایه گذاری در استارت آپ های حوزه دکوراسیون به چه شکل است؟

سرمایه گذاری در استارت آپ های حوزه دکوراسیون، به شرط عملکرد درست می تواند سوددهی مناسبی را به همراه داشته باشد. استارت آپ ها و کسب و کارهای تازه التاسیس، با چالش های زیادی در راستا خود روبرو می شوند. برای مقابله صحیح با این چالش ها، صاحبان مشاغل نو باید...

6 مرداد 1401

چگونگی مکانیسم های تغییر باور در قالب یک الگوی ابتکاری

به گزارش خبرنگاران کتاب مکانیسم های شناختی تغییر باور نوشته آرون اسمیت به ترجمه حسن اسدزاده عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی، متین قاسمی سامنی، آذر خزائی، سمیه سلطان نژاد و سعیده زاهد از سوی انتشارات ارجمند منتشر شده است.

14 خرداد 1401

رونمایی از برنامه ای برای طراحی محیط مجازی

شرکت متا از نمونه آزمایشی ابزاری رونمایی کرده که طراحی محیط های مجازی را برای کاربران راحت تر می کند.

12 اردیبهشت 1401

رشته مهندسی صنایع در خارج چگونه است؟

اگر در حال تحقیق در خصوص این هستید که رشته مهندسی صنایع در خارج چگونه است و شامل چه جزئیات، شرایط و هزینه هایی می گردد، با لتسگو یونی همراه شوید. بنابر آمار جهانی، مهندسی صنایع جزو آن رشته هایی است که دارای هواداران زیادی در سرتاسر جهان بوده و هر ساله...

23 دی 1400

در قرنطینه شطرنج آنلاین بازی کنیم

این بازی را می توانید با خانواده خود و حتی دیگر بازیکن های آنللاین بازی کنید. کامپیوتر شما را با هم سطح های خودتان مچ می نماید و می توانید با هوش انسانی دیگری بازی کنید. بازی شطرنج کاملا ذهنی است و دیگر لازم نیست نگران الگو برداری کامپیوتر از سبک بازی...

12 دی 1399

گوشی گلکسی اس 20 به روزرسانی شد

به روزرسانی های سری گلکسی اس 20 سامسونگ به وصله امنیتی جدید در اروپا وارد بازار شد. این به روزرسانی شامل ویژگی هایی مانند بزرگنمایی دوربین و لرزشگیر ویدئو است.

10 شهریور 1399

توئیتر در خصوص ارسال پاسخ های تند به کاربران هشدار می دهد

توئیتر در حال آزمایش قابلیت تازه ای است تا به کاربرانی که قصد ارسال پاسخ های تند و بی ادبانه به توئیت ها را دارند، هشدار بدهد.

13 تیر 1399