راهنمای سفر

همه چیز درباره نول کارت دبی و انواع آن

نول کارت چیست؟ اگر قصد سفر به دبی را دارید، در راهنماها و نکات سفر حتما با حمل و نقل شهری دبی با نول کارت آشنا شوید. دبی شهر پیشرفته ای است و خدمات حمل و نقل عمومی در این شهر، با وسایل حمل و نقل مدرن انجام می گردد. اگر بخواهید هزینه های سفر خود را کاهش دهید،...

3 آذر 1401

جزئیات طرح رایگان اتوبوس گردشگری در جهت تهران و ری

تهران (پانا) - رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران جزئیات طرح اتوبوس گردشگری در راستا تهران مرکزی و ری را تشریح کرد.

4 خرداد 1401

ثبت بقایای کاخ جهان نما در فهرست آثار ملی

بقایای کاخ جهان نما مربوط به دوره صفویه و آثار مکشوفه واقع در میدان امام اصفهان با شماره 3 488 در فهرست میراث ملی جای گرفت.

15 بهمن 1400

راهنمای گردشگری کاشان: نوروز را در شهر کاشان چطور بگذرانیم؟

درست است که کاشان شهر کوچکی است، ولی در همین شهر کوچک دیدنی های زیادی وجود دارد. کاشان شهر خانه های تاریخی و گلاب ایران است. و در نوروز تماشایی تر نیز می گردد. اگر در نوروز یا دیگر اوقات سال مهمان شهر روشنی و آب بودید، راهنمای جامع گردشگری کاشان شاید به...

9 بهمن 1400

سفرنامه یک روزه به ماسوله و دریاچه سقالکسار

سفر آدم را بزرگ می کند و تجربه هایی پیش رویت می گذارد که در زندگی روزمره سخت به دست می آید. بعد از هر سفر پنجره جدیدی به رویمان باز می شود و این شعر نیست.

29 دی 1400

نخستین سمپوزیوم ملی یکصد سال گردشگری ایران برگزار می شود

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، نخستین سمپوزیوم ملی یکصد سال گردشگری ایران برگزار می شود.

16 مرداد 1400

جزیره کبودان؛ بزرگترین جزیره دریاچه ارومیه

جزیره کبودان عظیم ترین جزیره دریاچه ارومیه بوده و مانند بیش تر جزایر این دریاچه به پارک ملی تبدیل شده است. البته متاسفانه در سال های اخیر و با خشک شدن دریاچه ارومیه، حیات این دریاچه و جزیره هایش رو به نابودی است.

14 آبان 1399

دسته بندی هتل های قزوین برحسب قیمت و امکانات

اگر می خواهید به قزوین سفر کنید و به دنبال هتل خوب و ارزان هستید به شما پیشنهاد میکنیم که تا خاتمه این مقاله ما را همراهی نمایید.

6 خرداد 1399