این جایگاه عقرب مانند مخصوص بازی، همه آن چیزی است که برای چندین ساعت بازی بی وقفه احتیاج دارید

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، گیمرها جایگاه های مخصوص بازی عجیب و غریب زیادی تا به حال دیدند و شاید هم خریدند و استفاده کردند ولی قطعا جایگاه مخصوص بازی و ایستگاه کاری Cluvens IW-SK در نوع خودش بسیار عجیب است.

این جایگاه عقرب مانند مخصوص بازی، همه آن چیزی است که برای چندین ساعت بازی بی وقفه احتیاج دارید

خبرنگار سایت ورج به شوخی می گوید دلیل طراحی عقرب مانند این جایگاه، ترسیدن دیگران و مزاحم نشدن شان در هنگام بازی است.

جایگاه که واقعا شبیه به یک عقرب می تواند ستون فقراتش را خم و راست کند و زاویه بدهد تا همانند یک امپراتور راحت باشید و به کارهای خود رسیدگی کنید.

به گزارش وب سایت Cluvens این جایگاه می توان از یک مانیتور اولتراواید 49 اینچی یا سه مانیتور خمیده 27 اینچی سود ببرد. همراه با این جایگاه کابل های HDMI/DP داده می گردد تا این مانیتورها را به جایی وصل کنید. حداکثر سه کابل HDMI خواهد داشت.

زاویه دید کاربر نسبت به مانیتورها 27 تا 34 درجه است ولی فاصله آن ها از مانیتورها می تواند بین 70 تا 87 سانتی متر باشد.

وزن این جایگاه مخصوص بازی 310 پوند یا 140 کیلوگرم است و از نظر طولی 65 اینچ و از عرض 47 اینچ است ولی می تواند تا 82 اینچ ارتفاع پیدا کند. بنابراین، این جایگاه فقط زیبا نیست بلکه فضای کمتری اشغال نموده و کاملا می تواند براساس احتیاج کاربر کوچک و بلند یا زاویه دار گردد.

جنس اصلی جایگاه از استیل بسیار محکم است ولی روکش جایگاه آن پلی استر و فوم بسیار با کیفیت است. یک کاربر با حداکثر وزن 125 کیلوگرم می تواند روی این جایگاه بنشیند.

دارای بازوهایی است که می توانند کاملا بسته یا باز باشند. روی بازو سمت راست یک صفحه کلید و ماوس نیز قرار گرفته است. کاربر براساس احتیاجش می تواند بازوهای جایگاه را ببندد تا از صفحه کلید استفاده کند یا کاملا آن ها را باز کند و به تماشای فیلم بپردازد.

در حالی که انعطاف پذیری و طراحی عجیب این جایگاه برای بسیاری از کاربران تازگی و جذابیت دارد؛ بعضی دیگر از کاربران آنلاین اعتقاد دارند در عمل چنین جایگاه به کارشان نمی آید و نه در خانه و نه در دفتر محل کار نمی توان از آن استفاده کرد.

این کاربران می گوید یک جایگاه بازی و ایستگاه کاری بیشتر از اینکه جذابیت های بصری داشته باشد؛ باید راحت و ارگونومیک باشد و جایگاه Cluvens IW-SK این طور نشان نمی دهد.

منبع

منبع: یک پزشک

به "این جایگاه عقرب مانند مخصوص بازی، همه آن چیزی است که برای چندین ساعت بازی بی وقفه احتیاج دارید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این جایگاه عقرب مانند مخصوص بازی، همه آن چیزی است که برای چندین ساعت بازی بی وقفه احتیاج دارید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید