غذا خوردن در این رستوران بلژیکی، شما را به جهنم می برد!

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، رستوران تی اسپوخوز

در جهان 2 دسته آدم وجود دارد دسته ای که عاشق هیجان اند و دسته ای که زندگی آرام و خطی را دوست دارند. دسته اول در پی هر فرصتی می گردند تا کمی هیجان و سرگرمی را به زندگی خود تزریق نمایند و برای اینکار هم روش های خود را دارند. یا به شهربازی می فرایند و در آنجا انرژی خود را تخلیه می نمایند و انرژی دوباره می گیرند، یا ورزش هایی مثل بانجی جامپینگ را امتحان می نمایند و یا به رستوران می فرایند. به رستوران می فرایند؟ حتما به نظرتان بسیار عجیب است اما صبر کنید منظور ما هر رستورانی نیست. رستوران های کمی در جهان وجود دارند که واقعا بتوانند هیجان انگیز باشند و رستوران تی اسپوخوز یکی از آنهاست. تی اسپوخوز در کشور بلژیک قرار گرفته است و المان های زیادی برای ایجاد هیجان و ترس در آن استفاده شده است. در ادامه این مطلب از خبرنگاران با این رستوران جالب بیشتر آشنا می شویم:

غذا خوردن در این رستوران بلژیکی، شما را به جهنم می برد!

خلاقیت به هر شکلی می تواند خود را نشان بدهد و به نظر می رسد که طراحان رستوران تی اسپوخوز در بلژیک توانسته اند آن را به برترین شکل ممکن انجام دهند. در واقع هدف آنها این بوده است که جایی بسیار ترسناک و شبیه به فیلم های مخوف بسازند، جایی که نه تنها ترسناک ترین رستوران جهان بلکه ترسناک ترین مکان جهان باشد. این رستوران در شهر Turnhout واقع شده است و نه فقط یک رستوران بلکه یک شاهکار هنری به تمام معنا است.

طراحان رستوران تی اسپوخوز سعی نموده اند تا حد ممکن آن را به جایی شبیه جهنم تبدیل نمایند و برای این کار از هیچ چیز فروگذار نکردند! از افکت های صوتی عجیب و غریب تا تصاویر ویژه ای که دقیقا جهنم را برای شما تداعی می نماید. بگذارید در ادامه، برای شما از لحظه ورودتان به رستوران حرف بزنیم.

فرض کنیم شما فرصت سفر به بلژیک را پیدا نموده اید و دوست دارید تا این رستوران را از نزدیک ببینید. بسیار خشنود به همراه خانواده یا دوستان و یا به تنهایی به این رستوران می روید و فکر می کنید که وارد چه جای سرگرم نماینده می شوید. اما… در لحظه ورود به رستوران، در با صدای جیر جیر زننده ای باز می گردد و همانجاست که اولین حس عجیب در شما پیدا می گردد بعد که وارد می شوید، با فضایی پر از مه روبرو می شوید که در آن انواع و اقسام صداهای ترسناک از صدای موش گرفته تا جغد را می شنوید، صداهایی که در ترکیب با فضای مه آلود واقعا حس ترس در شما ایجاد می نمایند. در ایجاد این فضای صوتی و بصری از چندین متخصص یاری گرفته شده و همه این ها درکنار هم در حرفه ای ترین حالت ممکن خلق شده اند و کاملا طبیعی و تاثیر گذار هستند.

موقع سرو شام به شما منویی داده می گردد که پر است از غذاهای حشره ای و مشمئز نماینده، بنابراین اگر از امتحان آنها بدتان می آید حتما از قبل کاملا سیر به این رستوران بیایید! البته حتی اگر هم عزمتان را جزم کنید تا در این رستوران غذا بخورید، احتمالا جام ها و بشقاب هایی که با جمجمه های خونی تزیین شده اند و در مقابل شما قرار داده می گردد، همان ته مانده اشتهایتان را هم کور می نماید!

غذا خوردن در این رستوران واقعا عذاب آور است و به همین علت به جهنم تشبیه شده است. این رستوران، به دلایل نامعلومی در سال 2008 تعطیل شد اما به هر حال، حالا جنبه گردشگری دارد و افراد مشتاق زیادی را مجذوب کننده خود می نماید.

منبع: الی گشت

به "غذا خوردن در این رستوران بلژیکی، شما را به جهنم می برد!" امتیاز دهید

1 کاربر به "غذا خوردن در این رستوران بلژیکی، شما را به جهنم می برد!" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غذا خوردن در این رستوران بلژیکی، شما را به جهنم می برد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید