تخصیص 90میلیارد تومان برای تجهیز مراکز درمانی و بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص 90 میلیارد تومان از اعتبارات مقابله با کرونا برای تجهیز مراکز درمانی و بیمارستان های استان کهگیلویه و بویراحمد اطلاع داد.

تخصیص 90میلیارد تومان برای تجهیز مراکز درمانی و بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد

حسین کلانتری در ملاقات و گفت و گو با حمید پوراصغری معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور، اضافه کرد: در این نشست دستورات لازم توسط پور اصغری معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور برای تامین اعتبار به مبلغ 90 میلیارد تومان جهت دانشگاه علوم پزشکی در راستای تجهیز مراکز درمانی بیمارستان ها و مبارزه با ویروس کرونا صادر شد.

وی به پیگیری احداث بیمارستان 100 تختخوابی دهدشت با مشارکت تامین اجتماعی، وزارت بهداشت و درمان و سازمان برنامه و بودجه کشور اشاره و اظهار کرد: تمام کوشش خود را به کار می گیریم تا در کوتاه ترین زمان ممکن کلنگ آن با حضور مسئولان کشوری به زمین زده گردد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: در این ملاقات تقویت تامین اعتبار جهت بیمارستان های 32 تختخوابی سی سخت، پاتاوه، لنده، چرام و بهمئی نیز با جدیت پیگیری شد.

معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور نیز در این ملاقات با بیان اینکه عملکرد استان در حوزه کرونا قابل تقدیر است، توضیح داد: تمام کوشش خود را برای پیگیری مسائل مردم استان در حوزه های مختلف به ویژه بهداشت و درمان به کار می گیریم.

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، حمید پوراصغری ادامه داد: مردم کهگیلویه و بویراحمد بیش از این شایسته خدمت رسانی هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تخصیص 90میلیارد تومان برای تجهیز مراکز درمانی و بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص 90میلیارد تومان برای تجهیز مراکز درمانی و بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید