تله کابین استانبول کجاست؟

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، برای تان مجذوب کننده نیست از بالای یکی از زیباترین تپه های استانبول گذر کنید و از آن جا استانبول را ببینید؟ احتمالا از شنیدنش هم به وجد آمدید. تله کابین استانبول جایی است که در آن می توانید تجربه ای به یادماندنی داشته باشید و از تماشا نمای متفاوت استانبول لذت ببرید.

تله کابین استانبول کجاست؟

درباره تله کابین استانبول

قبل از هر چیز، جالب است بدانید تله کابین در زبان ترکی، تله فریک نامیده می گردد. مکان دقیق تله کابین استانبول در محله ایوب و بر فراز تپه زیبای پیر لوطی قرار گرفته است. این تپه که یکی از تماشایی ترین تپه های استانبول است به بام عشاق معروف شده. در سال 2005، شرکتی ایتالیایی تله کابین استانبول را بر فراز تپه پیرلوطی ساخت. این تله کابین حدود 625 متر طول دارد.

ویژگی های تله کابین استانبول

تله کابین استانبول 4 اتاق و هر اتاق 8 نفر ظرفیت دارد. با اینکه این تله کابین راستای کوتاه و حدودا 3 دقیقه ای را طی می نماید، تجربه فراموش نشدنی می آفریند.

هزینه تله کابین استانبول

خوشبختانه هزینه های این جاذبه از استانبول زیاد نیست. برای تهیه بلیت اگر استانبول کارت داشته باشید، 3 لیر و اگر استانبول کارت نداشته باشید 5 لیر باید بپردازید.

در تله کابین استانبول چه می بینیم؟

اگر سوار تله کابین استانبول شدید، منتظر منظره ها شگفت انگیزی باشید؛ تماشا نمای شاخ طلایی، ساحل زیبا و پر از پرنده گلدن هورن شما را به وجد می آورد. بالای تپه تراسی است که عشاق مشغول سلفی گرفتن و عکاسی هستند؛ تماشا آن ها از تله کابین بسیار لذت بخش خواهد بود. هم چنین تماشا قبرستانی، پنهان در میان جنگل، خالی از لطف نیست.

ساعات کار تله کابین استانبول

ساعت کار تله کابین در فصل تابستان از ساعت 8 صبح تا 11 شب و در فصل زمستان از ساعت 8 صبح تا 10 شب است.

راستا دسترسی تله کابین

این میدان در نزدیکی مرکز شهر و در فاصله نه چندان دور از فرودگاه استانبول قرار گرفته است. از میدان تکسیم می توانید با اتوبوس راهی تله کابین شوید. در ایستگاه گوموش سویو پرون سوار اتوبوس شوید و 16 ایستگاه را طی کنید تا به ایستگاه پازاریچی بروید. با رسیدن به این ایستگاه کمتر از 10 دقیقه می توانید خود را به تله کابین برسانید. البته اگر با ماشین به این مقصد می روید، خوشبختانه در اطراف تپه پیر لوطی پارکینگ وجود دارد. در مطلب راهنمای حمل و نقل عمومی استانبول در این باره بیشتر بخوانید.

در آخر: علاوه بر این تجربه منحصر به فرد، چشیدن قهوه یا چای در کافه زیبای پیر لوطی سفرتان را مجذوب کننده تر می نماید.

تهیه و تدوین: تحریریه وبلاگ بازسازی ساختمان

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو

به "تله کابین استانبول کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تله کابین استانبول کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید