اخبار سیاسی

نماینده مجلس: غنی سازی 60 درصدی موضع مقتدارنه ایران است

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه غنی سازی 60 درصد اورانیوم پاسخ مناسبی به قطعنامه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی بود، گفت: دشمنان باید بدانند موضع ایران در قبال آن ها موضعی از سر اقتدار است نه انفعال.

6 آذر 1401

تعدادی از بلیتهای سهمیه ساکنان قطر که به فروش نرفته به ایران اهدا شده است

ایسنا/ براساس اخبار منتشر گشته، تعدادی از بلیتهای سهمیه ساکنان قطر که به فروش نرفته به ایران اهدا شده است.

18 آبان 1401

30 حمایت نو وزارت ارتباطات از کسب و کار ها در فضای مجازی ، پلتفرم های ایرانی ظرفیت خود را نشان داده اند

وزیر ارتباطات گفت: باید به صورت ملی از کسب و کار های مجازی حمایت کرد، بنابراین نیازمند عزم و اراده همه نهاد ها و دستگاه ها هستیم.

11 آبان 1401

سرعت ساخت مسکن ملی، کم است یا مطلوب؟

درحالی که برخی کارشناسان مدعی هستند سرعت اجرای طرح نهضت ملی مسکن کند شده و قیمت ها افزایش یافته اما آمارها حاکی از افزایش سرعت اجرای پروژه ها در بسیاری از شهرها است.

8 آبان 1401

هشدار بزوس درباره شرایط هولناک اقتصاد آمریکا

بنیانگذار شرکت آمازون هشدار داد که اقتصاد ایالات متحده ممکن است در حال حرکت به سمت یک رکود شدید باشد چرا که نرخ تورم فزاینده باعث مسائل زیادی خواهد شد.

30 مهر 1401

کشف یک شمشیر ایرانی در میان گنجینه تاریخی

باستان شناسانی که در شبه جزیره تامان واقع در سرزمین کراسنودار روسیه مشغول کاوش بودند، مجموعه ای از آثار تاریخی، از جمله یک شمشیر ایرانی پر نقش و نگار متعلق به قرن چهارم تا ششم میلادی را در گور یک جنگجو کشف کردند.

26 مهر 1401

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به ناامنی سفارتخانه های ایران در اروپا

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در رشته توییتی نوشت: اخیرا تعرض های خشونت آمیز دیگری هم به مقرهای دیپلماتیک ما در اروپا انجام شده است.

16 مهر 1401

باقری: تحریم کنندگان دارو چگونه می توانند نگران حقوق بشر در ایران باشند

معاون سیاسی وزارت امور خارجه در صفحه شخصی خود به استاندارد های دوگانه حقوق بشری اتحادیه اروپا،اشاره نمود.

6 مهر 1401

تخصیص چهار هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه شهرستان سامان

فرماندار سامان گفت: برای توسعه این شهرستان چهار هزار میلیارد ریال اعتبار در سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری تصویب شده است.

27 شهریور 1401

افتتاح ساختمان باشگاه ملوانان بندر نوشهر در هفته دولت

مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران از بهره برداری ساختمان باشگاه ملوانان منطقه ویژه مالی بندر نوشهر در هفته دولت اطلاع داد.

5 شهریور 1401

خبر مهم میرکاظمی برای حقوق کارمندان ، کارمندان تا چه زمانی منتظر باشند؟

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه باید منابع افزایش حقوق کارمندان مشخص شود تا به افزایش پایه پولی و تورم منجر نشود، گفت: این موضوع در حال بررسی است و احتمالاً در شهریور در مورد آن تصمیم گیری صورت بگیرد.

2 شهریور 1401

میرسلیم: واردات خودرو به وسیله خودروسازان داخلی ایرادی ندارد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره راهکارهای کاستن از قیمت خودرو داخلی تا 20 درصد، توضیحاتی ارائه داد.

2 شهریور 1401

واکنش امارات نسبت به بازگشت سفیر این کشور به تهران

انور قرقاش، مشاور دیپلماتیک رئیس امارات نسبت به بازگشت سفیر امارات به تهران واکنش نشان داد و آن را در راستای ایجاد فضایی از اعتماد، تفاهم و همکاری بین دو کشور دانست.

1 شهریور 1401

توصیه هایی برای مهار چاقیِ کودکان

اضافه کردن مالیات بر ارزش افزوده به محصولات غذایی ناسالم که در حال حاضر شامل آن نمی شوند مانند کیک ها یکی از توصیه ها برای مهار چاقی بچه ها است.

30 مرداد 1401

چراغ سبز وزیر کشور؛ مانعی برای حضور بانوان در استادیوم ها وجود ندارد

وزیر کشور گفت: اگر کسی با دستگاه داخلی مسئله ای دارد و مسائل ورزش را به فدراسیون های بین المللی بگوید، حتما با مسوولیت های ملی تناقض دارد.

29 مرداد 1401

بایدن لایحه تقویتی را امضا کرد ، تخصیص52.7 میلیارد دلار برای مقابله با چینطرح 52 میلیارد دلاری کنگره برای مقابله با چین ، صنعت گران آمریکایی یارانه می گیرند

جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا، روز سه شنبه لایحه 52.7 میلارد دلاری را به منظور تقویت رقابت آمریکا با چین در عرصه تحقیقات و تولید تراشه های نیمه هادی امضاء کرد.

20 مرداد 1401

سفر به روستای گیلده آستارا و بازدید از آبگرم علی داشی

یکی از هیجان انگیز ترین و زیبا ترین منطقه ها گردشگری هر استان، روستا و شهر های آن می باشد. روستای توریستی و سرسبز گیلده در فاصله 25 متری غرب آستارا واقع شده و حدود پنج کیلومتر با مرز کشور آذربایجان فاصله دارد. نام دیگر این روستا به نام، شهر بام های سفالی...

14 مرداد 1401

رد ادعای میلیچ درباره استقلال به وسیله فیفا

باشگاه استقلال در پرونده شکایت بازیکن سابق کروات این تیم پیروز شد.

31 تیر 1401

جانشین وزیر کار معرفی گردید

سخنگوی دولت از دو بار استعفای حجت الله عبدالمالکی، وزیر کار و رفاه اجتماعی اطلاع داد و گفت: با قبول استعفای دوم به وسیله رییس جمهور، دکتر محمدهادی زاهدی وفا در وزارت کار و رفاه اجتماعی جایگزین ایشان شد.

27 تیر 1401

بهزاد فراهانی: عیدی یک میلیون و 500 هزارتومانی برای هنرمندان، برخورنده بود

بهزاد فرهانی با اشاره به مبلغ واریزی صندوق اعتباری هنر برای هنرمندان به مناسبت عید نوروز می گوید عیدی یک میلیون و 500 هزارتومانی برای هنرمندان برخورنده است و این موضوعات باید دیده گردد.

19 تیر 1401
تعداد: (226)