خانی: تصمیمی برای فراوری فصل نو زوجی نو گرفته نشده ، برنامه خودمونی با موضوع خانواده روی آنتن می رود

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، تهیه کننده برنامه زوجی نو گفت: بنابر تصمیمات مسئولان شبکه سه سیما، قرار نبوده که برنامه زوجی نو در این مقطع زمانی فراوری گردد. این نکته را بنابر تجربه 20 ساله مطرح می کنم که هیچ برنامه ای در سازمان صدا و سیما متکی به افراد نیست.

خانی: تصمیمی برای فراوری فصل نو زوجی نو گرفته نشده ، برنامه خودمونی با موضوع خانواده روی آنتن می رود

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، زوجی نو نام یک مسابقه تلویزیونی خانوادگی است که با هدف توجه به بنیان خانواده، ایجاد روحیه شادابی و نشاط و تشویق جوانان به ازدواج و تشکیل خانواده برای پخش در شبکه سوم سیما طراحی شده بود.

این مسابقه به تهیه نمایندگی حامد خانی و کارگردانی محمد پورصباغیان در هر قسمت میزبان زوج های جوانی بود که از 6 ماه تا 3 سال از آغاز زندگی مشترک آن ها گذشته است. مسابقه زوجی نو شامل بخش های متنوع و مهیجی بود و با آیتم های گوناگون فضایی سرگرم نماینده برای مخاطبان این برنامه به ارمغان می آورد.

اخیرا مجری فصل گذشته این برنامه با سوار شدن بر موج رسانه ای اعتراضات مردمی، همانند چهره هایی که در روزهای اخیر ادعای حمایت از مردم ایران را فریاد زدند و در صف تحریم نمایندگان و دشمنان خارجی ملت ایران ایستادند، در پیامی که از صفحه شخصی خود در فضای مجازی منتشر نموده بود، از همکاری با زوجی نو و دیگر برنامه های تلویزیونی انصراف داده است. این در حالی است که اساسا در حال حاضر تصمیمی برای فراوری فصل نو این برنامه از سوی مسئولان شبکه سه گرفته نشده و قرار است برنامه های نوی با موضوع خانواده روی آنتن شبکه سه سیما برود.

هیچ برنامه ای در صدا و سیما متکی به افراد نیست

حامد خانی تهیه نماینده برنامه های بهونه و زوجی نو، در تبادل نظر با خبرنگار فارس، ضمن اشاره به نکاتی در رابطه با فراوری برنامه زوجی نو گفت: بنابر تصمیمات مسئولان شبکه سه سیما، قرار نبوده که برنامه زوجی نو در این مقطع زمانی فراوری گردد. این نکته را بنابر تجربه 20 ساله مطرح می کنم که هیچ برنامه ای در سازمان صدا و سیما متکی به افراد نیست. یعنی اگر بنده به عنوان تهیه نماینده قصد همکاری با تلویزیون را نداشته باشم، در صورتی که از سوی مسئولان شبکه قصدی برای فراوری یک برنامه وجود داشته باشد، بلافاصله فرد دیگری جایگزین افراد سابق خواهد شد. در مورد عوامل دیگر برنامه ها نیز همین قاعده در سازمان صدا و سیما برقرار است.

خودمونی با فضایی خانوادگی در شبکه سه سیما

وی در مورد همکاری در ساخت یک برنامه تلویزیونی با موضوع خانواده در شبکه سه سیما اضافه نمود: هم اکنون در شبکه سه سیما یک برنامه خانواده محور با عنوان خودمونی با فضایی شاد، مفرح و خانوادگی در حال فراوری است. کلیات این برنامه فضایی شبیه به همان برنامه زوجی نو است اما تغییراتی در نحوه انتخاب مهمانان و محتوای برنامه را شاهد خواهیم بود. به این صورت که دیگر تنها شاهد حضور زوج های جوان در برنامه نیستیم و تمام اعضای یک خانواده در برنامه شرکت می نمایند.

  • تصاویر کامل اولین حضور احسان کرمی در منوتو | با افتخار اینجا هستم!
  • چرا مهران مدیری پست جنجالی اش را حذف کرد؟

تهیه نماینده زوجی نو ادامه داد: در این برنامه که قرار است به شکل یک مسابقه برگزار گردد، با حضور اعضای یک خانواده اعم از پدربزرگ، مادر بزرگ و بچه ها آن ها لحظات شاد و مفرحی را در آنتن تلویزیون دیدن خواهیم کرد. در حال حاضر برنامه خودمونی به عنوان برنامه خانوادگی شبکه سه سیما در اولویت جدول پخش برنامه ها و در شرایط پخش از آنتن قرار گرفته است.

منبع: همشهری آنلاین

به "خانی: تصمیمی برای فراوری فصل نو زوجی نو گرفته نشده ، برنامه خودمونی با موضوع خانواده روی آنتن می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانی: تصمیمی برای فراوری فصل نو زوجی نو گرفته نشده ، برنامه خودمونی با موضوع خانواده روی آنتن می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید